Alla inlägg under februari 2008

Av Frida Wiklund - 26 februari 2008 18:35


Gick och la mig kvart över fem imorse. Tänkte försöka hålla mig vaken tills Dennis kom hem, men misslyckades.


Vaknade vid tre tiden, åkte iväg till affären, köpte mat och tillagade.

Slappat resten av dagen och nu ska jag iväg på träning igen.


Tjopp! 

Av Frida Wiklund - 25 februari 2008 01:32

Jag antar att det är bättre idag. Känns fortfarande lite knepigt i magen.

Förmodligen pga av att jag inte fått haft kvar någon mat i magen på 1 dygn.


Har legat hemma och tagit det cool. Lagade svingoda enchiladas till mig och Dennis sen drog jag på träning.


Annars har jag inte gjort så mycket mer. Ska väl diska nu sen sova eller vara vaken.


Av Frida Wiklund - 24 februari 2008 01:31

Och idag mår jag som jag förtjänar.

Av Frida Wiklund - 23 februari 2008 13:10



Den första dagen i mitt nya liv.


Ikväll blir detlagfest, najs. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards