Alla inlägg under februari 2009

Av Frida Wiklund - 28 februari 2009 22:06


Idag har varit en ganska jobbig dag.

Inte pga av att jag gjort mycket och så, ni vet dom här dagarna

när allt känns skit och hopplöst. En sån!


Huvudvärken försvann som tur var efter lite kaffe och en ipren.

För att ha lite roligt att göra på kvällen så tog jag fram sminket

och kladdade på lite. Det blev helt okej.

En till vardags/ute och en enbart för en utekväll.


Johanna kom förbi för en stund sen, bara för att hämta sin hårspray

och dust it. Men det var kul att se henne. Hon hade på sig en skitsnygg

volangklänning i rosa siden typ.


Efter mycker om och men så ska jag ta bort mitt svarta hår.

Jag tänkte bli brunett. Hade tänkt mig en kall chokladbrun.

Omväxling förnöjer. Jag är riktigt less på det svarta efter att ha haft

det sen nian/ettan. (ett undantag för min röda period som varade

i ca ett år).

Av Frida Wiklund - 28 februari 2009 21:57
q1


En uppdatering om Slayers p-piller.

Jag vet att ni förmodligen inte är det minsta intresserad, 

men jag skiter fullständigt i det. 


SÅ. Hon svalde det så snällt så. Blev mycket lugnare när

det gäller att skrika och gny. Vilket jag är så tacksam över.

Istället så blir hon fruktansvärt kelsugen.

Hon är uppe i ansiktet hela tiden. Till en början är det rätt

mysigt, men nu börjar jag lessna. Hon springer till och med efter mig!!

Av Frida Wiklund - 28 februari 2009 18:11


Just det, en sak till.

Av någon anledning har jag dragit på det här i typ fem månader.

MEN på måndag ska jag ringa kenta och boka tatueringstid.

Pengarna har legat i grisen och väntat på att bli använd.

Det jag inte vet än är om jag ska sattsa på en tatuering eller om

jag ska göra den jag planerat i evigheter och börja på en till.


Den som lever får se.

Av Frida Wiklund - 28 februari 2009 18:07


Det här är andra dagen jag får ont i huvudet vid sex.

Igår fick jag migrän och gick till sängs innan klockan ens var tio.

Det känns som det kommer bli samma visa idag igen.

Jag vet inte vad som är värst, mensvärk eller huvudvärk..


Nu är mitt kardemummakaffe klart, så jag sla ta med det in

i rummet, lite nötter och mintchoklad för att se The hills.

I pausen ska Slayer få sitt andra p-piller.

Hon blev mycket lugnare efter hon fått det.

Igår kväll vårlade hon som fan, jag blev riktigt less på det,

men jag kan även förstå att hon var frustrerad.

Skit kåt, inget hon kan göra åt saken, plus att hon kanske inte

ens fattar vad som händer.


Jaja, vilket fall så löser p-pillren mycket. Hon blir lugn och kan

vila, plus att hon inte gnyr, skriker och putar upp med rumpan.

Av Frida Wiklund - 27 februari 2009 07:51


Jag tycker så synd om bummis.

Hon ligger på golvet och åmar sig, hela tiden med rumpan upp

i luften i hopp om att det ska komma en kåt hane som kan sätta på henne.

Det sa bara poff så blev hon helt överkåt. Igår var allt normalt.


Jag försöker göra det hela "bättre" för henne granom att klia vid

svansroten, det verkar som att hon tycker det är skönt iaf, plus

att jag får tyst på henne en liten stund.


Haha! Nu börjar hon springa efter Pixie och vill att han ska ta henne.

Han verkar mer intresserad av maten än henne.

Sen får vi inte glömma att han är kastrerad, men det är nästan så att

jag hoppas att han blir less och gör något åt saken.

Av Frida Wiklund - 27 februari 2009 07:23


Jag är så hungrig så det krampar i magen och jag mår illa.

Det känns som man inte ätit på flera dagar.

Jag börjar bli lite otålig, men förhoppningsvis börjar äggen

koka vilken sekund som helst.


Jag ska även jobba idag. Känns som det kommer bli en rolig

dag för vi ska ha gratis barnfotografering.

Ska försöka komma iväg lite tidigare till jobbet för att lägga fram

en supermysig, mjuk, hårig fäll som dom kan sitta/ligga på plus

det obligatoriska bakgrundsmönstret.

Av Frida Wiklund - 25 februari 2009 18:58


Började dagen med att lämna in en film på framkallning,

bilderna är tagen med min kikhålskamera och resultatet..

Hade en rulle med 24 bilder, åtta stycken fick jag i handen.

Haha, jag måste verkligen träna på det där.


Både jag och Dennis körde en shoppingrunda.

Jag köpte en ny sminkväska (makeup store) som jag är sjukt nöjd med,

Svarta stuprör & nitskärp (carlings), Skor (circa), zabra-ballerinas (dinsko)

och en bok om kent (akademibokhandeln).


Dennis köpte tre par byxor, två piké t-shirts, två par converse,

en cardigan och något mer som jag inte minns. Snygga grejor iaf.


Nu har jag precis diskat och ska iväg och handla lite. 


Av Frida Wiklund - 24 februari 2009 14:56


Det går inte framåt för mig.

Jag har stått framför spegeln på toa ganska länge och klurat

över hur jag på ett smidigt sätt ska ha håret under spinningpasset.

Vad fan håller jag på med!? Jag gör allt för att slippa städa,

laga mat och städa. Klockan är redan tre och jag borde kasta i mig

något snart så jag inte får mjältugg.

Det är så jävla tråkigt att göra det själv bara. Katterna är inte till

stor hjälp, dom stökar gärna ner efter sen jag har städat.

Dennis är åter igen på någon utbildning på jobbet och har inte tid

att skicka iväg ett roligt sms till mig.


Nej. Nu ska jag ta en kopp té och samtidigt plocka lite lätt.

Undera om jag lyckas..

Ovido - Quiz & Flashcards