Alla inlägg under januari 2009

Av Frida Wiklund - 31 januari 2009 11:47


Från och med idag är jag förlovad.

Det enda problemet är att där jag beställde ringarna är dom lite 

hjärndöd så jag fick helt fel storlek och kan därför inte få på mig min.

Sen förnekade dom det när jag gick tillbaka.

Dom ska skicka iväg den på måndag så jag blir väl förlovad

på riktigt i slutet av nästa vecka. KUL!!


Nu ska jag strax ner på stan och träffa Mika som jag inte sett

på säkert ett år.

Av Frida Wiklund - 28 januari 2009 16:46


Hej Maln vad roligt att du läser mig blogg och jag ska absolut

ha dig i tankarna om vi köper hus:)


Började dagen med att vakna tolv, mata katterna, klä på mig,

kleta på smink och halft sovandes gå ner på stan för att köpa

min efterlängtade skinnjacka. Sen råkade jag köpa halsdukar med.

Jag måste verkligen sluta med mina impulsköp. Fast halsdukar behöver

man alltid, men så säger jag iofs om allt jag köper.. Hm..

MEN från och med idag ska jag ändra på det..lite..

Ska lämna tillbaka min andra skinnjacka och pumpsen jag köpte

hur snygg dom än är, får göra det på fredag när jag ändå ska till

birsta för att köpa något som ni får veta då, hehe.HEheheheheHEHE


Nu ska jag trycka i mig lite fruktsallad och kardemumma kaffe,

marinera lite kött, dra på mig träningskläder och dra mig till ego.

Av Frida Wiklund - 27 januari 2009 22:34


Roliga nyheter mitt folk.

På lördag händer en rolig grej som ni får veta då.

Det andra är att Jag och Dennis  har hittat två hus som vi är intresserad

av och ska gå och kika på dom. sen måste vi till banken för att kolla

om vi får lånelöfte och massa där till. Om det går igenom så är det

bara att hoppas på att vi får något av dom.

Jag är verkligen skitless på att bo lägenhet.

Det är inte riktigt min grej, jag trivs inte alls.

Känner mig så himla instängd och att man inte har samma frihet.


Nu blir det en fruktsmoothie sen hoppa ner i sängen.

Är helt slut. 

Av Frida Wiklund - 27 januari 2009 18:08


Klev upp 06:30 för att duscha, käka frukost, fixa till mig och sen dra 

mig till jobbet för en utbildning av nya kameror från Casio.


efter det drog jag och Emma iväg på priskoll, käkade lunch och

sen tog vi en shopping runda på birsta. Jag skulle köpa en ny skinnjacka

som tyvärr var slut, så jag får kolla på stan imorgon.

Köpte även ett par skitsnygga pumps i siden. Får se om jag ska behålla

dom, de var jätte hårda i sulan så jag kanske förstår fötterna med dom.


Nu ska jag kasta i mig en kopp kaffe innan ungarna kommer, ska nämligen

vara barnvakt åt Liza och Mario i några timmar.

Det kommer bli kämpigt, dom känner bara till ordet busa och full fart :)

Av Frida Wiklund - 26 januari 2009 21:20


Idag lyckades jag äntligen tam ig till ego för att köpa

ett träningskort. Börjar med ett år så får vi se hur det slutar,

men känner jag mig själv rätt kan det bli fler år.

Jag älskar verkligen ego, tycker det är det absolut bästa

träningsstället i i hela sundsvall.

Supertrevlig personal, bra med utrymme, bra träningspass osv.


Sen drog Jag och Mamma dit på ett FB spinning pass.

Så jäääävla skönt. Ska vila imorgon sen drar jag dit på

onsdag för ett till. Ska kolla hemsidan vad det finns för

roliga pass att välja på. Kanske lite spinning...eller yoga...

eller afrikans dans.....eller....

Av Frida Wiklund - 25 januari 2009 17:54


Igår var det 31-års fest på örnen i en härlig festlokal.

Kvällen började med ett sexparty, det kom en dag från Husmusen.

Det var fruktansvärt roligt att gå igenom lite av deras sortiment

och det hela varade i kanske en timme eller så.


Efter det blev det singstar för hela slanten.

Var ganska tråkiga låtar, men jag tog mig igenom en hel låt.


Runt elva-tolv tiden bar det av till krogen, närmare bestämt stadshuset.

Även där var det riktigt roligt.


Nu orkar jag inte skriva mer, men jävligt rolig kan kvällen summeras.


Bilderna hamnar på min bdb.

Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 23:46


Nu kommer det mycket på en och samma gång.

Började precis prata med min kompis Soufa som skulle

iväg på en låååång resa runt om i världen.

Hon skulle bland annat till Australien, just i detta tillfälle

fick jag reda på att hon förlovat sig och kommer inte hem mer.

Hon ska stanna, gifta sig i februari, skaffa familj.


Även fast vi inte setts på länge så kommer jag sakna henne.

Som tur är kommer hon hem till jul så vi ska ses då.

Det kommer bli så himla roligt.

Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 22:09


Det är dom små sakerna som får oss att le.

Jag och Amanda hittade nyss en bild på en person som vi kan

kalla för MKN. Det är en kille som vi snacka med när vi var i

sexton, sjutton års ålder.

Vi hade mycket roligt ihop med han, men sen hade vi roligt åt

han med.

Vi hittade nyss en bild på honom som fick oss att vika oss av skratt.

Jag säger inget mer, men haha. Helt sjukt.

Att folk inte förändras.. Jag kan säga att han ser väldigt rolig ut.

Ovido - Quiz & Flashcards