Alla inlägg under november 2008

Av Frida Wiklund - 29 november 2008 08:32


Om en timme ska jag åka till jobbet och här sitter jag i myskläder,

håret är blött och slickat mot min skalle, jag har inte ätit frukost

och måste sminka mig.

Jag som är sveriges segaste människa på morgonen kommer få

det rätt stressigt nu.



Ikväll ska jag umgås med Johanna, får se om vi tar oss ut på krogen.

Av Frida Wiklund - 26 november 2008 19:06


Jaha.

Var som sagt på stan med Jay idag.

Orkar inte göra ett lång inlägg men det jag fick köpte var:

Två väskor, två t-shirts, en klänning, parfym och något mer som

jag inte kan minnas. Bilder hamnar på bdb framöver för den som vill se.


Är rätt trött nu faktiskt, men jag får helt enkelt ladda upp

så jag pallar film ikväll. Är sugen på The cell, har aldrig lyckats

kolla klart på den. Men men, vi får se hur det slutar.

Av Frida Wiklund - 25 november 2008 22:19


Imorgon blir det en heldag med Johanna.

Först shoppingrunda i stan och sen birsta.

På kvällen blir det film.


Mer om det imorgon.

Av Frida Wiklund - 22 november 2008 16:05


Efter jag tog ut löshåret sa jag "Jag ska aldrig mer ha löshår",

vilket jag sagt alla gånger MEN nu vill jag ha tillbaka det igen.

Är så himla missnöjd över min nuvarande frisyr plus att det

är lite roligare med längre hår.

Denna gången ska jag INTE tejpa för det var ett living hell,

inte smälta för det var nästan samma utan den här gången

ska jag sy fast.

Grejen är den att jag inte vill ha jätte lång och fancy,

utan bara lite längre. Lite kortare än på bilden hade jag tänkt mig.


Ska på stan på onsdag så jag ska snacka med Carro på Jess

om priser och tid osv. Jag måste göra det!

Av Frida Wiklund - 21 november 2008 17:47


Gråt inte över någon som inte skulle kunna gråta över dig.

-Lauren Conrad.



Av Frida Wiklund - 20 november 2008 19:16


Hostade precis upp lite slem i halsen som täppte till och

spyreflexerna slog på och upp kom härlig skummig galla,

som pricken över i så började jag blöda näsblod! Yay..


Men febern har sjunkit till 37,6 men rösten är nästan helt väck,

likaså min kropp. Det dunkar som fan och gör ont.

Inte för att tala om mitt huvud som gör 1000 dunk i sekunden, minst.


Hoppas att jag är på bättrings vägen och att det kommer gå fort,

iofs sover jag mestadels men jag blir så uttråkad av att 

bara sitta hemma och inte orka med ett skit.

Av Frida Wiklund - 20 november 2008 11:48


Hehehe.

Ibland kan en sån liten grej lysa upp vardagen.


Någon som har tips på en mirakelkur som gör en frisk på en gång?

Jag villa gärna bli frisk tills på lördag så jag kan jobba helgen.


Mysigast idag var när slayer kröp upp på kudden och la

sig vid mitt ansikte. NÄRHET!

Av Frida Wiklund - 19 november 2008 20:34


39,2 graders feber idag.

Sovit i stort sätt hela dagen och ska sova för natten nu.

Hoppas febern går ner till imorgon, orkar inte vara sjuk.

Ovido - Quiz & Flashcards