Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

We bounce into the soda

Av Frida Wiklund - 13 februari 2010 18:31


Ännu en gång har jag hittat tillbaka till en gamal goding.

Den här gången är det Hell on wheels som jag föll tillbaka till.

Framförallt låten The soda, huuuuur underbar som helst.

Jag får gåshud när jag hör den plus att jag har så många fina minnen till den låten.


------

Nu är jag hemkommen sen en 1,5 timmar tillbaka.

Var hur trevligt som helst hos farmor, hon bjöd på skitgod mat, så god att jag var tvungen att sno receptet av henne.


Det blev kaffe, kakor och mästarnas mästare, på spåret sen hemgång.

Vi for in en snabbis på affärn för att köpa med lite karra hem så jag kan tugga på något till hockeyn.

Ni missar väl inte det?


Det är 4,5 timmar kvar innan den börjar och jag sitter och funderar på hur jag ska spendera tiden tills dess så jag inte somnar.

Dennis har redan dragit så jag måste underhålla mig själv.


Det lutar åt att jag ska måla lite och sedan kanske baka lite.

Chokladbollar bara, orkar inte dra igång något stort projekt.


Ska väl spana runt lite till på internet innan jag börjar med det andra.


Bjuder även på en bild från ettan där min storhetstid med indiemusik

härjade som mest.


 

 
 
Amy

Amy

13 februari 2010 19:50

Hahaha fy fan vad jag älskar bilden.
Har du ingen på mig från den tiden?!
Behöver få mig ett gott skratt. :)

http://amandamedh.blogg.se

 
Fridda

Fridda

14 februari 2010 16:17

Tjolahopp! Såg bilden och kom på att visst ville vell du ha lite bilder från gymnasiet, har för mej att vi pratat om det. Kan ju ta och skicka över eller kanske lägga in på ett usb minne :D

// Frida

http://livetenligtfridae.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wiklund - 27 april 2010 16:16

    Jag lägger ner den här bloggen för gott. Skriver bara på mina andra blogg ändå, ås vill ni läsa gå dit. Det är en hel del babysnack men det blir lätt så när mitt liv kretsar kring en bebis och jag inte gör så mycket annat än tar hand om h...

Av Frida Wiklund - 3 mars 2010 09:12

  Jag kommer ta ett uppehåll på obestämd tid från den här bloggen. Vill man kan man kolla in www.findingbabyland.blogg.se där all uppdatering kommer att ske.   ...

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15

  Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.   Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey. Vilken här...

Av Frida Wiklund - 21 februari 2010 20:04

  Gud vilken död dag det har varit. Rätt skönt men förjävla slapp. Jag och Dennis har legat i soffan och kollat på OS hela dagen. Tog en pause och kollade på Vad blir det för mat och sen återgick vi till OS igen. Vi har tagit oss upp för at...

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43

  När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad. Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute. Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett n...

Ovido - Quiz & Flashcards