Alla inlägg under maj 2008

Av Frida Wiklund - 29 maj 2008 12:25

Än en gång har jag inte skrivit på länge, men jag saknar motivation.

Händer inte så mycket just nu än då.

Pixie leker lite intensivare och äter lite mer.

Jag jobbar på som vanligt och väntar mer och mer på att vi ska flytta.

Så om en månad bor jag inte kvar här längre, känns så himla skönt.



Av Frida Wiklund - 20 maj 2008 23:16


Ja, kan man vara annat när man har en sån här söt kisse i hemmet.

Nu är det iaf klappat och klart, lillflickan heter nu Pixie och är den

sötaste och mysigaste katt.


På bild leker hon med den nya klätterställning som hon fick av Dennis,

som också är en stor favorit. Hon gör nästan inget annat än att leka på den

och framförallt bollen som inte syns i bild men som hon är i full färd att

fightas med då bilden togs. För tillsället står den i halle, den hann inte

längre än så innan hon började utforska den. 

Sen blir hon självklart trött efter allt lekande och vilar upp sig,

på bilden ligger hon och glänser i solen.


Som sagt, helt nykär i det lilla livet som gjort det mycket

trevligare här hemma. 

Av Frida Wiklund - 20 maj 2008 08:30

Vaknade av att världens sötaste katt kom och kollade på mig och

kurrade supermysigt.

Hon är så söt det lilla livet. Funderar på om hon ska heta Pixie.



Av Frida Wiklund - 19 maj 2008 22:16


Dagen började med att Milla skulle klippa mig och sen skulle jag åka och

kolla på kattungar.

Katten jag var sugen på var sååå söt och det slutade med att jag köpte den.

Hur söt och liten som helst och ska leka med precis ALLT.


Sen klippte Milla mig så nu ser jag lite bättre ut i håret.

Najs najs, så tack för det :)


Kommer bild på katten senare och för dom som är super sugen

finns bild på bdb. 

Av Frida Wiklund - 12 maj 2008 09:20


Idag fyller jag 21, blir inte mycket uppståndelse eftersom släkten

firade mig i lördags.

 Ska iväg ochjobba om en liten stund så det får bli min present.


Nu hoppas jag väl på det mesta som vuxenlivet har att erbjuda.

Inga detljer, inget glömt! 

Av Frida Wiklund - 11 maj 2008 20:02

Skulle träffa Malin på stan idag.

Vi strosade omkring i massa affärer men osis för mig att jag

glömde min plånka hemma.

Vilket fall så var det trevligt för vi hade inte träffats på länge.

Vi fikade lite och snackade ikapp oss.


Annars har jag inte gjort så mycket.

Lagat lite mat, fixat matlådor och ska snart städa lite,

men först ska jag koka kaffe och skoola på tv.


Av Frida Wiklund - 10 maj 2008 12:09


Sov jätteskönt inatt, vaknade helt utvilad vid halv tio.

Har slagit in lite paket till mig själv, tycker sånt är jätte kul så jag 

vill gärna att ingen annan göra det åt mig. 


Ska snart hoppa in i duschen för att fixa lite mig lite sedan börja

fixa med maten.

Mormor, farmor och moster kommer hit senare på middag och sedan

fika för att fira mig i förskott då jag jobbar på min födelsedag.


Ja, det var väl allt. CIAO! 

9/5

Av Frida Wiklund - 9 maj 2008 09:42


Jag har tydligen inte skrivit något på ett tag, men förhoppningsvis

kommer det bli ändring!


Ska iväg och jobba snart, sen efter jobbet ska jag hem till mor och far

för att sova över.

Det känns lite konstigt med tanke på att jag inte sovit där på ca 1år.

Dennis jobbar natt så han kommer dit på lördag morgon för att sova.


Det blir säkert najs. 

Ovido - Quiz & Flashcards