Alla inlägg under april 2008

Av Frida Wiklund - 30 april 2008 10:31

Utbildning med Olympus 08:30-10:00.


Har precis duschat klart, väntar på att Dennis ska komma hem så vi kan

åka på ikea för att leta efter grejor till lägenheten.


Forts.

Precis kommit hem.

Har varit på språng hela dagen och känner mig helt slut. 

Gick på systemet för att köpa lite gott tills ikväll, inte för att jag ska göra något speciellt men det kan alltid vara bra att ha.

Var och kika lite på birsta city och där köpte jag massa pärlor, pärlplattor och strykpapper så man kan göra roliga saker. Det blir najs!

Sen drog vi vidare  till ikea och där köpte vi ett nytt köksbord och fyra stolar,superskönt att ha det fixat. Men det behövs två till stolar, det får bli en annan dag.

SEN vidare ut till Njurunda och droppade av allt hos mamma och pappa tills vi ska flytta in för det blir för trångt med allt här hemma.

Köpte massa mat på vägen hem och nu orkar varken jag eller Dennis fixa något. Istället tog jag ett glas sourz apple+sprite. Gott gott.


Ha en skit tråkig kväll allihop. 

Av Frida Wiklund - 29 april 2008 09:29

 Dagen började med en 30 min promenad.

Sen hem för att käka. duscha och fixa ihop allt innan jag ska

på jobbet. Efter idag är jag ledig tre dagar vilket känns asnajs,

var mer slitet att jobba 6 dagar i rak än vad jag kom ihåg. 


Ikväll händer nog inget speciellt, ska nog bara käka något

sedan gå och lägga mig för imorgon bitti är det utbildning. 

Av Frida Wiklund - 28 april 2008 09:32

30 min promenad idag igen, rätt skönt.

För övrigt är det samma rutin innan jag ska på jobbet.


Ehm, ikväll blev det bara mat kollade på något program som jag inte

ens kommer ihåg och sen sängen där jag slocknade på en gång. 

Av Frida Wiklund - 27 april 2008 09:34

Vad har jag gjort idag.

Jobb 10-17 sen hoppade jag in i en bil och hamnade ute i Njurunda hos

mor och far för att käka mat.

Grillad lax, potäter and saus.

Halvsovandes fägade jag håret på mami, efter det åkte vi hem 

på en gång då jag somnade innan jag hann landa i sängen. 

Av Frida Wiklund - 26 april 2008 09:37

JAG JOBBADE 10-17!!

Sen gjorde jag säkert ingen annat än att kolla på tv. Okej? 

Av Frida Wiklund - 25 april 2008 07:38


Det här har varit en trevlig dag.

Började med ett slapp jobbpass 12-16, sen for jag vidare för att skriva

kontrakt på lägenheten plus att det var löning.


Det här är något jag säger ofta men som aldrig händer men nu ska

jag fan hålla det. Snåla som fan med pengarna.

Jag ska försöka att inte köpa något onödigt.

Det kommer bli as svårt för jag känner redan att det brinner i fringrarna.

Av Frida Wiklund - 24 april 2008 09:26

Igår var jag som sagt på visning på den nya lägenheten.

Den var hur fin som helst, jag blev såld på en gång. 

OCH NU ÄR DEN VÅR DUDE!!

  1 Juli flyttar vi in där och lever räkan.

Det ska även firas.

På fredag ska jag till hyresvärden och skriva på kontraktet.


Nu ska jag fortsätta käka frukost sen åka på jobbet. 



Av Frida Wiklund - 23 april 2008 11:32

Hej jag heter Frida är 20 nånting,

vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting
jag är fylld av begär, varje dag det tär
helt förblindad av mig själv och min egen karriär.

Det är då jag hatar mig själv, och kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med.



Idag har jag inte mycket spänning att bjuda på.

Tog en promenad imorse, tog en banan och la batteriet

till min kamera på laddning när jag kom hem.

Ska snart hoppa in i duschen i hopp om att bli fresh.

Efter det ska jag käka lunch och det är tänkt att jag ska röja

på köksbänken och plocka in all disk i skåpen.

Jag blir nöjd om jag orkar med hälften. 

Ovido - Quiz & Flashcards