Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

10-02-12

Av Frida Wiklund - 12 februari 2010 10:08


Idag var tanken att jag bara skulle sitta hemma och knåpa med allt och inget,

meeeen jag ångrade mig.

Det blir en snabb tripp till Birsta med Malin, måste köpa ne klocka, bokstäver, färg och en sparkdräkt till pyret.

Hittade en skit fin igår på h&m som jag skulle gå tillbaka lite senare och köpa, men det glömdes helt bort så jag får ta det idag istället.


Ska gå och fixa det sista så jag inte kommer iväg alltför sent.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wiklund - 27 april 2010 16:16

    Jag lägger ner den här bloggen för gott. Skriver bara på mina andra blogg ändå, ås vill ni läsa gå dit. Det är en hel del babysnack men det blir lätt så när mitt liv kretsar kring en bebis och jag inte gör så mycket annat än tar hand om h...

Av Frida Wiklund - 3 mars 2010 09:12

  Jag kommer ta ett uppehåll på obestämd tid från den här bloggen. Vill man kan man kolla in www.findingbabyland.blogg.se där all uppdatering kommer att ske.   ...

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15

  Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.   Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey. Vilken här...

Av Frida Wiklund - 21 februari 2010 20:04

  Gud vilken död dag det har varit. Rätt skönt men förjävla slapp. Jag och Dennis har legat i soffan och kollat på OS hela dagen. Tog en pause och kollade på Vad blir det för mat och sen återgick vi till OS igen. Vi har tagit oss upp för at...

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43

  När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad. Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute. Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett n...

Ovido - Quiz & Flashcards