Alla inlägg under mars 2008

Av Frida Wiklund - 30 mars 2008 23:25

Jobb 10-17.


Resten av dagen är bara skit. Allt kan dra åt helvete! 

Av Frida Wiklund - 29 mars 2008 23:25


Följde med mamma på modevisning på våningen.

Det var inte så mycket att hänga i julgranen.

Gick på stan och hittade inte ett skit.

Handlade mat, åkte hem och fixade tacopaj.



Av Frida Wiklund - 28 mars 2008 06:08

Dödens dag skulle jag vilja kalla den här dagen för.

Det är enbart för att jag är jätte trött och ska jobba från 08:30 - 20:00. 


Sitter och äter frukost för stunden och känner mig stressad, även fast jag egentligen inte har bråttom, än så länge.


Har nog inte så mycket mer att tillägga, får se hur dagen artar sig och om jag lyckas hålla mig vaken och pigg hela dagen.

Efter jobbet ska jag iaf hem på en gång och soova.


Toodels! 


Av Frida Wiklund - 27 mars 2008 06:50

Idag är det jobb för fulla muggar. Känns lite konstigt att gå till jobbet igen eftersom att jag vart ledig i lite mer än en vecka.


Vad händer annars idag? Ingenting tror jag. Ska hem så fort jag slutar, käka lite mat och sen blir det nog sängen.


Bye for now. 

Av Frida Wiklund - 26 mars 2008 06:46


Idag har jag och Dennis kollat på en ny lägenhet som var super fin, en 2,5 på 80kvm och allt ingår i hyran så det blir inte bättre.

Tre st utöver oss har också kollat på den så vi får se om vi får den, hoppas på det för den skulle vara helt perkekt. 


Vi var in på Bauhaus för första gången och för ovanlighetens skull hittade jag tusen grejor jag vill ha. Sen gick vi in på jobbet och köpte oss en varsin kamera.


Käkade vofflor när vi kom hem, städade en massa och färgade mitt hår.

Sen blev det bara till att slappa framför tvn innan vi gick och la oss. 

Av Frida Wiklund - 23 mars 2008 21:43

Då var det måndag igen.

 Ska börja dagen med att köpa en dosa snus sen ska jag gå ut och fota med Amy, det finns tydligen en snygg graffiti vägg här nere.


Tio i fem lyfter planet från Ronneby mot Stockholm, där ska jag vänta i två timmar tills nästa plan mot Sundsvall går av.

Det skulle vara trevligt om planet inte störtade.

 När jag väl sitter och väntar tänkte jag hitta något ställe att käka lite på.


Väl hemma ska jag inte göra ett skit, förutom att mysa med Dennis såklart.

Can't wait.


God kväll.

Av Frida Wiklund - 23 mars 2008 16:48

Idag skulle jag som sagt sitta på ett tåg i x antal timmar, men nu blev det inte så.


Pärs pappa kom och hämtade mig och Amy klockan sex så åkte vi till Alvesta som ligger ca 10 mil bort.

Jag skulle med tåget som gick 08:34 men hann inte riktigt med det så där blev jag ståendes, helt själv. Amy och Lollo hade nästan hunnit hela vägen tillbaka till Ronneby. Jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen.


Efter x antal timmar och mycket om och men så satt jag på ett tåg på väg tillbaka till Ronneby för att sova en natt till. Imorgon går flyget hem.

 Det känns lite surt för jag var så inställd på att åka hem.


Imorgon blir nog en bättre dag.

Av Frida Wiklund - 23 mars 2008 00:37

Idag har jag enlång dag framför mig.

Ska åka tåg hem så det kommer ta sin tid, ca 9 timmar.

Köpte en bok på Arlanda somjag tänkte läsa och sen ska jag sova så mycket som möjligt eftersom att jag skakliva upp om nästan fyra timmar.


Vill inget annat än att komma hem, sova i sin egen säng med Dennis.

Han saknar jag mest av allt.


Good bye Ronneby.

Ovido - Quiz & Flashcards