Alla inlägg under augusti 2008

Av Frida Wiklund - 31 augusti 2008 00:25


God kväll folket.

Idag har jag jobbat 10-17 och det var en helt okej dag.

Sen skyndade jag mig hem för att möta upp mor och far som

skulle käka middag med mig och sen fika.

Det slutade med och Jag och mamma städade hela köket plus

att vi möblerade om, sen tog vi oss an sovrummet och hallen.

Nu ser det betydligt bättre ut här, nästan som ett hem.


Milla kom också förbi en snabbis för att ta ut mitt hår och för

att sedan sätta in det igen plus att hon klippte det kortare

på begäran. Ser bätre ut nu ska du veta! 


Små pojkarna sprang bara runt runt och lekte gärnet med varandra,

roligt att se att dom kommer bra överrens.


Nu väntar sängen och två mjuka, gosiga, kurrande katter 

som ska hålla mig sällskap under natta.

Blir jobb som vanligt imorgon.


Sweet dreams. 


Av Frida Wiklund - 30 augusti 2008 17:57


Än så länge går det fin fint med katterna.

I börjar var det iofs lite spännt mellan dom, ingen kunde

slappna av och dom pep åt varandra non stop.


Men nu går det mycket bättre som sagt.

Det känns väldigt skönt.


Har inte så mycket mer att berätta, mitt liv står ganska

still just nu. 

 Eller jo, kan dela med mig av att nya katten heter Slayer.


Ciao! 

Av Frida Wiklund - 28 augusti 2008 21:35


Jobbade idag med, och imorgon.

Jag hoppas verkligen på att jag får vara ledig i helgen för nu har

jag jobbat en vecka på raken.


Var även och kollade på kattungar idag efter jobbet.

Så fruktansvärt fina var dom, och imorgon är den på bilden våran.

Det är full fart på den redan så han och Pixie kommer säkert

att trivas bra ihop, hoppas jag.


Nu blir det mat sen sängen.

Av Frida Wiklund - 27 augusti 2008 07:12


Kan tillägga att det började när jag åt som vanligt och har

ätit produkter som är laktosfri i ca en månad men det

har inte blivit så mycket till skillnad.



Ska snartt iväg på jobbet igen. Är egentligen ledig idag

men tysken kommer till varuhuset på Torsdag så jag

ska dit för att fixa till lite på avdelningen, snäll som jag är. 

Av Frida Wiklund - 26 augusti 2008 22:37


En trevligare nyhet.

JAG SKA KANSKE SKAFFA EN TILL KISSE.

En tjej på jobbet har två över som verkligen behöver ett

hem och mitt är fullt av kärlek så det passar perfekt.

Plus att då får Pixie någon att leka med när vi jobbar.


Ska först och främst kolla på dom så jag får se om dom är söt,

förmodeligen anländer ett email i min inkorg under morgondagen

så jag får se hur dom ser ut.

Av Frida Wiklund - 26 augusti 2008 22:33


Vad är det som är så fruktansvärt fel med min mage så

jag måste vara uppsvälld, ha kramper, illamående

och stickande smärtavarje dag?

Är det något som jag äter som är så jävla fel?


Seriöst, jag pallar inte ha ont i magen, det är nästan värre

än att ha ont i skallen.

HJÄÄLP!!!


PS. Laaaam bild.

Av Frida Wiklund - 23 augusti 2008 21:48


Klockan halv sex kom Jonas och hämtade mig för att sedan åka

till nöjeshallen i Nacksta.

Till en början drog vi på oss overallen och satt oss i gokartarna

och körde runt. Det var så fruktansvärt roligt och jag måste göra

det igen.


Sen drog vi vidare till nästa rum för att ta på oss dom löjliga västarna

man har i laserhallen.

Sprang runt där i 20min eller hur länge det nu är man är där. 

 Även det var fruktansvärt kul och självklart vann mitt lag som

bestog av mig, emma och Johan.


Jag och Emma drog hem till mig för att duscha och sen vidare ner

till O'learys för att käka.

När vi kom fram hade Tobias och Jonas redan beställt förrätter.

Fem korgar kycklingvingar, fem korgar med tortillachips, chilicheese,

mozzarellasticks och tre dipper.

Sen kom maten in och även den var supergod, likaså drickat.


Vi drack och åt till tolv, sen gick vi en vång ner för at dricka lite

till och kolla när Johan, Jonas och Tobias spelade poker.


Allt som allt var det en bra kväll och det är trevligt när allt är gratis.

Inte sånt som händer varje dag.

Tack tack tack til Tobias. 

Av Frida Wiklund - 22 augusti 2008 17:36


Jag vet varken ut eller in. Vad är det som händer?



Ikväll..

Jag ska träffa Malin ikväll, förhoppningsvis kommer hon

hit snart så vi kan starta singstar.

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Tror nästan jag ska dra fram lite sourz och poppa popcorn.


Hur som helst blir det nog bättre än vad det är nuu.


Ovido - Quiz & Flashcards