Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Frida Wiklund - 19 mars 2008 09:36

Go morron, go morron.

Ser ut som det är lite soligt ute idag, jag vill ut.

Istället sitter jag insvept i ett täcke med en hund sovandes i mitt knä och för lat för att hoppa in i duschen.

Är super hungrig men har inte orkat mig iväg till köket än, saken blev inte bättre när Amy skrev att det kom en massa påskägg proppad med karra till hennes jobb.

Jag ska väl ta och göra något åt saken. Snart!


Jaha, dagens planer ser ut som följande.

Jag ska duscha och göra allt som hör till efteråt. Bege mig ner på stan för att kolla in vad som finns här nu för tiden.

Sen ska jag väl leka lite mer med Frank om han har spring i benen.

Amy slutar fyra så då åker vi in till Karlskrona och kollar in stan där sen ska vi hem till Pärs syrra och hälsa på.


Det känns som dagen kommer bli bra.

Ovido - Quiz & Flashcards