Alla inlägg den 5 november 2008

Av Frida Wiklund - 5 november 2008 23:35


Dagen började med att Johanna kom förbi och hämtade mig,

för att sedan ta oss ner till stan för att möta upp Niklas så dom

två kunde käka lunch på sushibar. Johanna fick mig att ta en liten

tugga lax, den var helt okej. Jag ska nog tvinga i mig en tolva nästa gång.


Efter det gick vi runt lite på stan för att sedan möta upp två till kompisar

till dom nämnda ovan för en fika.

Dom tre pojkarna drog vidare medans jag och Johanna skötte vårat.

Äntligen har jag skaffat linserna också, mörkbruna blev det.

Längtar som bara den tills att jag får dom.


Efter ett tag blev vi hungrig och käkade middag på subway.

Sen drog vi vidare hem till mig för att färga tillbaka mitt hår

till svart. Vilket känns jätteskönt.


Sen blev det panik ner till bion, vi skulle egentligen ha sett bond,

men vi gick på Patrik 1,5 istället.


Jag har haft så jävla kul idag.

Var ett tag sen jag hittade på något roligt.

 Så tack Johanna :)

Av Frida Wiklund - 5 november 2008 09:41


Idag blir det först stan med Johanna, lite smått och

gott ska ska fixas. Sen blir det lite sushi for lunch.

Men jag tror jag ska skippa det, hehe!


Efter city åker vi till mig och färgar håret sen bio.

Får se vad vi ska se för något.


Måste gå och fixa klar mig så jag hinner ner i tid.

Ovido - Quiz & Flashcards