Alla inlägg den 2 september 2008

Av Frida Wiklund - 2 september 2008 23:13


Vad hände?

Känns som en vecka sen jag skrev något sist.

Dock är anledningen som sådan att jag har jobbat 9 dagar i streck

så därför inte orkat skriva något för jag har varit trött.

Vad kan ha hänt sen sist?

Pixie och Slayer kommer jätte bra överrens, dom gör i stort sätt

allt tillsammans. Äter samtidigt, bajsar samtidigt (gärna i samma låda),

dricker vatten samtidigt, sover samtidigt och gärna tillsammans

och självklart busar dom 24/7 samtidigt.


Vad mer, vad mer.

Jag och mamma har städat hela lägenheten, den har aldrig sett så

bra ut som nu, plus att vi har möblerat om.

Jag har spanat in en ny mobil som jag ska testa mer grundligt imorgon

och sedan köpa om jag gillar systemet (vilket jag nog redan gör).


Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta.

Ska tvätta bort smink, kissa sen sova.

Måste upp nio imorgon för att kolla på top model, sätta på en

tvättmaskin för att sen dra mig ut till jobbet.



Ovido - Quiz & Flashcards