Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Frida Wiklund - 27 oktober 2009 12:03


Det här är nog en av Sveriges tråkigaste bloggar.

Tänkte offra mig på ett inlägg även fast jag inte har så mycket vettigt att skriva.


Kan väl börja med och säga att jag är otroligt avundsjuk på min mamma och pappa som åker till Tanzania på onsdag, utan mig!!

En vecka safari och en vecka solsemester, hur skönt skulle inte det vara.

Jag skulle mer än gärna vilja åka iväg på en veckas semester på en gång, är så less på att bara sitta här hemma i tråkiga, gråa, regniga Sundsvall..


Lillen, Malla, Frida, Mika, Malin, vad sägs om en fika/lunch framöver?

Jag är väldigt sugen på det faktiskt.


Och som avslutning på inlägget..

Kommer inte på något bra så jag ska väl kanske ta mig en dusch, försöka städa lite och måla klart tavlan.

Skulle behövt gå på stan men promenaden på 15 min känns som en evighet så jag skippar nog det.



Ovido - Quiz & Flashcards