Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Frida Wiklund - 31 augusti 2009 22:43


Jag kan inte sova, har legat vaken i ca två timmar och bara vridigt

mig i sängen, helt hopplöst!

Har en inte alltför trevlig huvudvärk så det är inte så skönt att sitta

framför tvn eller datorn, men något måste göra mig trött.

Illamåendet som kommit efter all vattenhävning är inget plus.


Dagen skulle ha varit full med saker att göra men istället blev jag trött

efter lunchen plus en huvudvärk så jag la mig ner för att vila lite.

Jo visst, somnade och vaknade halv fem av att Dennis ringde, så var

hela den dagen borta!


Vi fixade mat, kollade lite på tv och skulle sova, men här sitter jag och

lyssnar på Dennis som sover jätte tungt.

Känns lagomt kul.


Av Frida Wiklund - 31 augusti 2009 10:43


Från och med idag är jag ledig fram till den nionde, hur underbart skönt

är inte det?

Dom här dagarna hade jag tänkt fixa en massa här hemma.

Storstäda hela lägenheten, rensa bort all skit som vi inte behöver,

spackla och måla om lillrummet, sen får vi se om något mer dyker upp.


Idag blir en mjukstart på det hela, dammsuga och måla upp den sista

provfärgen för att se vilken vitnyans det blir.


Frukosten kallar.


Ovido - Quiz & Flashcards