Alla inlägg den 23 september 2009

Av Frida Wiklund - 23 september 2009 19:54


Ni kan kalla mig trötter..


Har varit helt slut på senaste tiden, allt jobb med alla projekt på sidan av har varit för mycket.

Plus att vi ska jobba ännu mer nu, jag orkar verkligen inte med det.

Får bli ett snack med chefen imorgon!


Vad händer annars i mitt liv?

På fredag är det bob hund som gäller på Stadshuset, självklart ska jag gå med Dennis.

Kommer börja dagen mycket mysigt (förhoppningsvis) och avsluta med konsert, kan inte bli bättre.


Som ni kanske märker är den här bloggen ganska död, den får nog leva lite till sen kanske jag kommer ta bort den och bara skriva i den andra.

När den dagen inträffar så säger jag till + tar bort lösen på den andra så ni kan läsa där isf men det är till 90% bara bebisprat och tankar.


Nu tror jag sängen kallar.


Ovido - Quiz & Flashcards