Alla inlägg under april 2008

Av Frida Wiklund - 22 april 2008 19:41


Jo, så här ligger det till.

Imorgon ska jag på visning av en lägenhet och får den på en gång ifall den faller i smak. Hyresvärden var så snäll så han la aldrig ut någon annons på den utan frågade ifall vi ville se den istället. Najs najs.


Något som inte ens är i närheten av najs är att när jag och Dennis var på väg mot stan såg vi en bil köra på en katt OCH körde bara över bakdelen. Så katten tog sig fram med bara frambenen och bakbenes och stjären släpandes efter  och idioten som körde över honom stack.

Så vi vände och jag försökte få tag på någon som bodde i huset dit han kom från och sprang till, men utan resultat. Stackars katt. Han sprang säkert och gömde sig för att dö.  

Av Frida Wiklund - 21 april 2008 17:27

Emmène-moi aussi loin que possible
Tellement loin de ce monde

Av Frida Wiklund - 17 april 2008 17:32


Har mest bara gått och längtat tills imorgon MEN jag har också spelat massa mariokart, städat hela lägenheten som är förjävligt överfull med skit, skitsaker och damm.


Sen har jag...Lagat mat, kyckling, ris och mangoraya(stavning?).


Nu sitter jag och överväger om jag ska spela mer mariokart innan jag ringer mami. Först ska jag läsa tidningen.


Ciao assholes!

Av Frida Wiklund - 16 april 2008 09:52

Idag ska jag träffa mamma för att käka lunch, sen ska hon få en present av mig + massa kläder hon ska ha på reggaefesten.


Efter det ska jag spela mariokart som jag fick igår till mitt wii,

lyckan är total.


Skickade föresten ett intressemail på en lägenhet imorse, och när jag var

på väg hem från stan ringde hyresvärden så vi ska på visning på fredag.

Lägenheten är sjukt fin, öppen spis i vardagsrummet och två badrum, egen ingång balkong och bla bla bla. Hoppas den ser najs ut också.

Av Frida Wiklund - 15 april 2008 09:41

Var ett tag sen jag skrev något.

Har inte hänt något speciellt eller roligt i mitt liv på sistonde.

 Inte mer än en bokad resa till Stockholm i slutet av maj.

Har väl jobbar och sen legat hemma och söla framför tvn och datorn.


Jaja, thats all for now folks! 

Av Frida Wiklund - 8 april 2008 09:56


Då var det tisdag igen. Känner mig lite seg idag, det blev senre än vad jag hade tänkt mig igår.

Men det är bara att hoppa in i duschen, då blir man i stort sätt alltid pigg.

Idag hade jag tänkt åka till Petersvik och vara med Malin, vet inte exakt vad vi ska göra men det lutar åt att sy. Jag skulle verkligen behöva det för jag har en stor hög här hemma som måste fixas.


Linnet sm syns i bild var det jag sydde idag. Började lite smått med en t-shirt som ska bli ett linne. Det får bli klart en annan dag. 


Av Frida Wiklund - 7 april 2008 17:17


Igår slutade jag jobbet fem, käkade vid sju tiden och somnade i stort sätt direkt efter det och vaknade halv tolv idag.

Har varit en aning trött och slö hela dagen.


För övrigt har jag inte gjort speciellt mycket alls idag, handlat mat och käkat. Mer spänning än så blir det inte.


Ska väl koka kaffe strax, kolla på tv och bara ta det lugnt.


Ciao bella! 

Av Frida Wiklund - 6 april 2008 07:51


Kvällen igår blev helt okej.

Malin var lite seg på att komma ner så jag satt och väntade på henne eftersom att jag inte kände någon som var där.

Witchcraft + The Citadel, kickass båda två. Witchcraft var verkligen en stor överraskning och jag är helt såld. Ni som gillar Black Sabbath borde börja lyssna på dessa karlar.

Iaf så försvann Malin med Alex när Witchcraft börjat spela så det var mindre kul, så då blev jag själv igen.



MEN.

Idag ska jag jobba sen åka hem och vila, inte röra en fena. Är jätte trött idag med, blev lite sent igår innan allt var klart så jag kunde lätta ankaret.

Härligt att jag är ledig imorgon så jag kan sova länge.

Näe, nu ska jag göra ett sista ryck innan jag ska till tyska högkvarteret.


Ovido - Quiz & Flashcards