Alla inlägg under april 2008

Av Frida Wiklund - 5 april 2008 18:09

Sov nästan inget inatt så jag var väldigt trött när jag skulle/kom till jobbet.

Har varit på skit humör hela dagen, totalt olustig, arg och irreterad.

Den här dagen hade jag lika gärna kunna varit utan..



Har precis tagit en dusch, ska käka snart och sedan sminka mig för att dra mig neråt mot Club Deströyer för att fota.

Känner mig egentligen inte alls på humör men förhoppningsvis kommer jag på andra tankar och får roligt.


Sen när det tar slut ska jag dra mig hemåt och hoppa ner i säng på en gång så jag får sova mer inatt, då blir jag förmodligen piggare tills imorgon.


Goodbye fuckers.

Av Frida Wiklund - 4 april 2008 18:06

Idag åkte jag hem till Maria på jobbet för att fota hennes babymage.

Det var hur kul som helst, hon har världen sötaste unge och bilderna

blev jättefin. Tycker iaf jag och det verkar som att hon blev nöjd med.



Jaha, what more to say.

Resten av dagen eller kvällen var rätt fucked up.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag ville nästan bara lägga mig ner och dö. Kanske dåligt ordval men det var i stort sätt så det kändes.

Hela världen fick en twist oc bara föll ihop.

Såå, what to do.. Gilla läget tror jag blir bra nu.



Av Frida Wiklund - 3 april 2008 12:00

Imorse toh jag en skön sovmorgon, vaknae vid hlv elva och hoppade in i duschen.

Ska snart äta luch och sminka mig lite för att sedan väcka Dennis och gå ner på stan.


Måste köpa en present till papi för han fyllde år i måndags och vi ska dit på fika. Jag har inte en aning om vad han ska få.

Måste även köpa en present till min bror som fyllde år när jag var nere hos Amy, för att sedan skicka upp den till Umeå så han får det.


Hörde att det fanns billiga skinnjackor på cubus så det ska jag utforska, sen leta efter ett par vita eller röda converse som Dennis skulle köpa till mig.



Av Frida Wiklund - 2 april 2008 06:33


En ledig dag, men måste ändå ta mig till jobbet till 08:00 för utbildning av kodak.

Tanken är väl att jag ska gå på birsta efteråt för att kika på en vår/höst jacka.

Ska leta reda på ett par leggings också.


Thats it for now.



Jaa. idag efter utbildningen blev det birsta. Jag köpte ett svart tublinne, ett halsband med en stjärna, tre dödskalleringar och en jacka.

Finns bilder på min bdb. 

Av Frida Wiklund - 1 april 2008 06:31

Idag har det varit jobb 12-20.

Direkt efter åkte jag till stan där Kodak skulle bjuda på middag på Saffran.

Jag käkade tapas och det var huuur gott som helst, ett stort plus i kanten var sällskapet och vi hade jätte trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards