Alla inlägg under augusti 2008

Av Frida Wiklund - 13 augusti 2008 22:39


Idag känner jag mig lite bättre till mods. LITE!

Tog en rejäl sovmorgon till tolv, en lång skön dusch

sen sallad till lunch som jag åt framför tvn. 


Cyklade ner till stan för att möta mamma kvart i fem,

hon skulle följa med som smakråd när jag köpte nya

brallor att jobba i.

Hittade bara ETT par som jag gillade, då kan jag tillägga

att vi var på en jävla massa affärer.

Men som sagt, hittade ett par som jag gillar. Mycket!


Vad har hänt mer idag? Inte så mycket faktiskt.

Det är onsdag, vilket betyder att jag sitter klistrad framför tvn

bla. pga project runway.


Ska strax tvätta av ansiktet sen krypa ner i sängen för att vara

helt utvilad tills imorgon på jobbet. 

Av Frida Wiklund - 12 augusti 2008 17:50


Nästan så att det här är en ovärd dag.

Har inte gjort något vettigt känns det som.

 Suttit hemma och degat i soffan, sen var jag och handlade lite

och ska strax börja fixa med min sallad och vinegrette.

Efter det blir det utgång med Pixie och sen ska jag ut igen för

at ta en promenad.

Om jag har ork kvar till ikväll ska jag diska lite mer och städa lägenheten.



Av Frida Wiklund - 11 augusti 2008 20:41


Sitter för tillfället i soffan, kollar på tv och pratar med Amy.

Håller på att boka biljetter till stockholm, det blir skit najs.

Och bara för att det var så jävla billigt bokade jag en förstaklass

biljett på vägen ner, det kan bli intressant.


Cyklade ner till stan tidigare idag och mötte upp Malin för att

käka lunch, och fönster shoppa lite. Men det slutade ändå med

att jag köpte ett par skor. Tanken är att jag ska ha dom både på

jobbet och utanför och det VAR nödvändigt pga att jag vill ha två

par att byta mellan.


Strax ska jag gå ut med Pixie för han vägrar sluta jama.

Sen blir det Remember the titans, får rysningar i kroppen varje

gång jag ser den. Utan tvekan en av dom tre bästa filmerna

genom tiden.


Och Amy, Sunshine, ooh suuuunshiiine ;)

Av Frida Wiklund - 9 augusti 2008 20:53

Saknar dig sen du försvann
Saknar dig och känner mig halv nu
Saknar dig, saknar vår lek den vi gjorde, den du vet

Saknar och höra mitt namn sägas, jag saknar din hand

Ingenting är som det var, ärligt vad har jag kvar nu?

Ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls


För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Av Frida Wiklund - 6 augusti 2008 16:35

Nu är jag så jävla less på det här,

orkar fan inte mer.. 

Åt helvete med allt! 

Av Frida Wiklund - 5 augusti 2008 22:31

Åå, värdelös dag.

Har varit helt slut och trött hela dagen, som råga på allt

har jag självklart ont i huvudet.

Maten var vidrig, skulle käka kyckling som jag hittade x antal

broskbitar i, vilket resulterade i illamående.


När jag kom hem och skulle fixa något att käka så finns det

självklart inget att jobba med. Så jag fick käka nå skit.


Det enda som var händelsevärt idag, men ändå inget häftigt var att

zäta var in på jobbet och köpte en kamera av mig.


Ovido - Quiz & Flashcards