Alla inlägg under augusti 2008

Av Frida Wiklund - 21 augusti 2008 18:26


Okej okej, ni minns häromdagen när vi hade middag för Christofer

och Christian pga av att dom ska flytta?

Jonas, min chef skulle fixa en vikare åt Christofer som skulle

ta över hans procent MEN han har inte hittat någon än.

Så Jonas ringde till mig idag och frågade om jag hade lust att ta

dom så länge, DET ÄR HELT UNDERBART!


Nu vet jag inte om jag får allt eller bara en del, vilket som så

blir det till det bättre.

Får jag alla hans procent jobbar jag 100%, annars blir det kanske

70 eller 80. Så som sagt, jag är nöjd vilket som.


Av Frida Wiklund - 20 augusti 2008 20:15


Är så jäval less för tillfället.

Jag har fan konstant huvudvärk, varje jävla dag.

Är det inte "vanlig" huvudvärk så är det migrän.

Pallar inte att ha det så här längre, måste ringa en vettig

person som kanske kan fixa det åt mig.Dvs en läkare.


Ikväll har jag sån jävla#=€)/!"/!&€(%€?#)(/# huvudvärk

plus stt jag mår så sjukt illa. Har fått upp spya i halsen

minst tre ggr.


SÅ nu har jag klagat lite och det känns inte det minsta bättre.

Ska krypa ner i sängen och sova gott!

Av Frida Wiklund - 20 augusti 2008 15:59


Det har inte varit en bra start på min dag.

Är rätt trött men jag har hunnit med att fixa lunch som räcker

till fyra portioner så jag klarar mig ett tag, sen varit ut med Pixie 

och dammsugit.

Får se om jag orkar ta mig an köksbordet senare,

som för övrigt inte syns pga av all skit som ligger ovanpå. 


Nu ska jag äta lite och kolla på tv.

Hoppas på pigghet efter det så kan jag gå ut på en promenad sen. 

Av Frida Wiklund - 19 augusti 2008 21:12


Trött, slut, sliten.

Känns som att kroppen behöver en lång natts sömn ikväll

så jag är helt utvilad till morgon. 

 Ska försöka ta det lugnt hela dagen och kanske göra

något knop att städa lite här hemma.


Ska strax lyfta upp Pixie och gosa massor med honom,

hoppas bara att han är på samma humör som mig.



Av Frida Wiklund - 18 augusti 2008 21:38


Ssssssslllllllllllööööööööööö.


När jag vaknade kändes  det som en ångvält hade kört över mig

och det blev inte bättre efter en dusch och frukost.

Sen blev jag inte precis glad när jag kollade ut och såg att det spöregnade

och var skit kallt. 

När jag kom till jobbet blev det inte bättre.

Sånt som händer. 


Surprise surprise, väl hemma efter jobbet var jag tröttare.

Käkat lite food och ligger framför tvn med datorn i knät och

väntar på att paradise hotel ska börja, så patetiska människor

som jag inte kan sluta kolla på. Fastnar lätt för reality såpor

som saknar en vettig handlig. 

Av Frida Wiklund - 17 augusti 2008 21:29


Gick på selånger med mamma idag.

Skulle bara följa med som sällskap men slutade med att jag köpte

nya solglasögon, plånbok och liniment.


Efter det var det middag ute hos mamma och pappa i Njurunda.

Skit god gryta, kola, kaffe och mazarintårta.


Rätt soft dag, god mat, goda päron, god natts sömn. 

Av Frida Wiklund - 16 augusti 2008 09:38


Ikväll var en bra kväll.

Efter jobbet åkte jag hem för att duscha och fixa till mig lite

sen dra ner på o'learys för att käka middag med foto gänget.

Jonas skulle också ha varit där, men skickade sms en timme innan

och skrev att frugan hade börjat få täta värkar så han var tvungen

att stanna hemma.

IAF, anledningen till att vi gjorde detta var för att Christofer ska till

Uppsalaoch plugga i ca 5 år och Christian ska till Göteborg för att

plugga lika länge.


Efter att vi käkat en skit god middag och druckit gott så drog vi

vidare till Daniel på tele som hade fest, eller det blev rättare sagt

fest när alla vi kom dit :P


Kort och gott, skit trevlig kväll och jag hade skit kul.

Av Frida Wiklund - 15 augusti 2008 21:12


Då var det dax att skriva här igen, så vi får se vad jag har att erbjuda.


Jobbade kort dag idag, rätt skönt faktiskt.

I all hast kom det på tal om att vi skulle ha en fest för bara oss

som jobbar på foto, det skulle passa perfekt för en "hej då"-fest

eftersom att både Christofer och Christian ska iväg och plugga

om ca en vecka och vara borta i ca 4-5 år.


Ska ringa runt och höra lite vart alla vill vara så får vi se vart det hela slutar.


Har nog inte så mycket mer att bjud på för tillfället.

Ovido - Quiz & Flashcards