Alla inlägg under november 2008

Av Frida Wiklund - 18 november 2008 20:32


Vaknade utan röst imorse, men tänkte att jag testar åka på jobbet

ändå, det kan ju vara så att jag blir bättre.

Ja eller hur!!

Började känna mig dåligare och dåligare, fick mer ont i halsen,

fick skit ont i kroppen, värkte när jag böjde en arm och ben,

dunkade som fan i kroppen, hostade upp slem och skit, kändes som

jag hade en rasp i halsen som gnuggade och huvudet kändes som en luftballong proppad med getingar.


Vid fyra tänkte jag gå hem för jag orkade inte mer, kroppen blev

bara sämre och sämre. Men nej då, ingen kunde ställa upp och jobba

åt mig så jag fick stanna till åtta. Skit bra arbetskamrater!


När jag kom hem tog jag tempen och inte konstigt att jag

mådde skit, jag hade fan 38,7 graders feber.


Någon sa också "Du är ledig imorgon va? Passa på att vila upp dig då".

Jaha tack?

Av Frida Wiklund - 18 november 2008 09:56


Nu har jag gått och blivit sjuk.

Vaknade imorse av att jag inte kunde prata, vart är min röst!?

För någon dag sen skämtade jag om detta och självklart

skulle det slå in.

Iofs är det bara en förkylning, men man blir så slut

i kroppen och är helt orkeslös.

Det jobbigaste av allt är att ha ont i halsen, finns det så

mycket mer som är värre än det?

Av Frida Wiklund - 16 november 2008 22:05


Dagen efter..

Ska börja med och berätta att det var riktigt kul igår.

Från början till slut.

Riktigt trevliga människor, bra musik och UNDERBART!!

Ett stort plus i kanten till Frej och Simon Gärdefors som var DJ. 


Imorse när jag vaknade var huvudet relativt tungt och

helt slö i kroppen. Tog tunga fotsteg till duschen för att

tvätta bort gårdagenssmink och för en renare känsla i kroppen.

Johanna kom för att hämta upp mig, vi drog till hennes lägenhet

för att packa ur lite mer grjor.

Sen hem till mina päron på fika, sen till hennes och lasta av sakerna.


Avslutade kvällen med en film och nu ska jag sova.

Av Frida Wiklund - 15 november 2008 19:22


 Har precis kommit ut ur duschen.

Ska börja göra mig ordning för att sen dra på förfest med Johanna.

Sen blir det stadshuset som det ser ut.



The sky is grey,
I think it’s gonna rain.
But that’s okay,
’Cause hell, I like the rain.
We got nothing to complain about.

<>

Av Frida Wiklund - 14 november 2008 18:15


”Har du inte hittat den rätta än kan du vara nästan säker på att han eller hon kanske står i publiken.” 


-Bob hund.

Av Frida Wiklund - 14 november 2008 16:03



Cuz this is my United Swede of Whatever.


Mitt humör är inte på topp.

Blir så när jag äter lite på dagen, så jag ska väl

stoppa i mig något snarst, sen hoppa in i duschen.

Av Frida Wiklund - 14 november 2008 00:44


Ner på Shanti för att byta storlek på ring,

systemet för att fylla på hemmet.

Träffa mamma för fika och prat?


Handla mat för fina gästen Jay som kommer på middag,

dress for success, put on my face,

drink some booz and then Pipeline.


Av Frida Wiklund - 13 november 2008 23:22


Going back to the corner where I first saw you...


Början på Johannas ringsignal.

Jag börjar bli otroligt less på att höra den nu,

speciellt eftersom att den ringt 75 ggr på två dagar.

Desperat?

Ovido - Quiz & Flashcards