Alla inlägg den 16 december 2008

Av Frida Wiklund - 16 december 2008 23:38


Min nya favorit.

The script - breakeven.

Av Frida Wiklund - 16 december 2008 23:31


Sjukt.

Fyra dagar till Johanna fyller 20.

Åtta dagar till julafton.

Femton dagar till nyår.

Av Frida Wiklund - 16 december 2008 00:12


Frida: Men ser du. Jag kan inte sluta kolla, det är SJUKT. Sjuuuukt i tell you.

Johanna: -------- ----- är ju ocks flintis

Frida: Alltså.. Haha, jag kan inte sluta skratta. Det där ska granskas.

          Tror jag ska ruffsa till ------- frisyr lite för att se vad som döljer sig

           under luggen!

Frida: HAHAHAHAHA! Johanna jag har skitkul.

Johanna: haha ja jag asflabbar jag också?

Frida: Varför är  det så att alla missar när man är som roligast? Hahaha

          Hahaha jag kan inte sluta.

Johanna: skalleper



Man har alltid så roligt när man är övertrött.

Ovido - Quiz & Flashcards