Alla inlägg den 25 december 2008

Av Frida Wiklund - 25 december 2008 23:35


Jag bytte bort min jobb-på-julaftons-dagen med Fredrik.

Så jag fick jobba idag istället, inte så kul faktiskt.

Sov fyra timmar inatt så jag var måttligt trött.


Efter jobbet åkte jag ut till mor och far, sen var tanken att

jag skulle gå ut med Johanna och några till, men icke.

Jag hamnade i koma så fort jag kom hem till dom och la mig

i soffan, beordrade mamma att massera mina fötter och där

somnade jag gott.

Nu är jag halft vaken, spanar runt på internet och ska stax sova.

Jag är lite besviken på mig själv ändå, pga av att jag blev så

trött idag för jag ville verkligen gå ut. Känns som det hade varit

en rolig kväll om man tog sig till krogen.


Men men. Det kommer fler dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards