Alla inlägg under augusti 2009

Av Frida Wiklund - 17 augusti 2009 22:47


Internet är fortfarande nere, men förhoppningasvis börjar det fungera

imorgon igen!

Livet blir lite jobbigare utan, man blir åtminstonde mer handikappad.


För tillfället sitter jag ute hos mamma och pappa.

Åkte ut hit på middag och sen har vi inte lyckats ta oss hem än.


Nu ska jag gå och umgås med dom andra.



Av Frida Wiklund - 12 augusti 2009 19:32


Blir ett snabbt inlägg.


Var på stan med Mika, Malla, Lillen och Frida idag.

Träffa gymnasiegänget igen som var riktigt roligt, iaf jag hoppas att vi

fortsätta hänga för jag har saknat dom här människorna mycket!


Efter fikat drog jag hem och duschade av mig, bytte kläder och åkte ut

till päronen för att sen åka vidare till Juniskär för middag.

Det blev en skit god räkmacka, proppmätt blev jag.


NU sitter jag hemma hos dom och uppdaterar lite här och där pga av

att vårat internet är nere för stunden.

Förhoppningsvis börjar det fungera till helgen.


Dags att locka på kissekatterna och ta med dom ut på en promenad.


Av Frida Wiklund - 10 augusti 2009 21:02


Idag testade jag Juniors sko (minns inte vad han heter egentligen).

Han med strl 50 vs. mina 36:or.

Haha vad roligt vi hade åt detta!


Av Frida Wiklund - 9 augusti 2009 21:01


Emelie bjöd på melon till efterrätt idag.

Så fruktansvärt gott var det.


Av Frida Wiklund - 6 augusti 2009 19:08


Nu är det helt officiellt att jag och Dennis ska bli föräldrar i feb.

Finns en blogg om hur det går osv, lösenordsskyddad.

Är ni sugen att läsa den så skicka sms eller mail eller dyl så skickar

jag ut det till dom som jag känner får läsa!



Av Frida Wiklund - 2 augusti 2009 10:32


Funderar på om jag ska ut på en promenad med Dennis.

Det känns som ett sånt väder!


Sen kanske det är dags att fortsätta på tavlan.



Av Frida Wiklund - 1 augusti 2009 21:06


Till och börja med, GRATTIS AMY PÅ 22-ÅRS DAGEN.


Idag har jag varit ute i Liden på min mormors systers kalas,

käkade lite plockmat och sen blev det fika.

Träffade en massa släktingar som jag aldrig tidigare sett, det var rätt roligt.

För övrigt har det varit en trevlig dag även fast det har stört regnat

hela dagen.


När jag kom hem vände Jag och Dennis nästan på en gång för att åka till

Svartvik och fiska.

Det blev några borrar, 50% var stora och fina, men dom fick ändå återgå

till det fria.


Nu ska vi krypa upp framför tvn och mysa lite.


Ovido - Quiz & Flashcards