Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Frida Wiklund - 17 januari 2009 22:55


För bara en liten stund sen läste jag lite i en blogg som tillhör,

ja vad ska man säga, en gammal bekant.

Läste att hon fått leukemi som upptäcktes alldeles innan jul.

Helt sjukt vad livet kan vända fort, det är sånna här saker som

verkligen får mig att tänka om. Att jag måste börja göra saker

som jag vill, inte skjuta på allt utan bara leva.


Om du läser det här så vill jag bara säga, krya på dig.

Det kommer gå bra, kämpa på bara. Ja, vad mer kan man säga.

Så mycket mer egentligen..


Känns på samma gång lite "lustigt" att sitta och skriva om det eftersom

vi bara är bekant. Men det är ändå en person som man pratat med,

så självklart blir man illa till mods.



Av Frida Wiklund - 17 januari 2009 22:21


Hände en rolig grej förut.

Amy stog i duschen medans jag satt i köket och pillade på datorn.

Då hör jag hur hon ropar "friiida" och knackar på dörren.

Jag springer dit och hittar en naken amanda som dragit undan

duschdraperiet en liten bit, svag sprut på duschen och ser lite

ledsen ut, då säger hon "Ge mig en puss". 

Självklart gav jag henne en härlig puss och då sa hon

"Tack, jag behövde en".


Ovido - Quiz & Flashcards