Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 23:46


Nu kommer det mycket på en och samma gång.

Började precis prata med min kompis Soufa som skulle

iväg på en låååång resa runt om i världen.

Hon skulle bland annat till Australien, just i detta tillfälle

fick jag reda på att hon förlovat sig och kommer inte hem mer.

Hon ska stanna, gifta sig i februari, skaffa familj.


Även fast vi inte setts på länge så kommer jag sakna henne.

Som tur är kommer hon hem till jul så vi ska ses då.

Det kommer bli så himla roligt.

Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 22:09


Det är dom små sakerna som får oss att le.

Jag och Amanda hittade nyss en bild på en person som vi kan

kalla för MKN. Det är en kille som vi snacka med när vi var i

sexton, sjutton års ålder.

Vi hade mycket roligt ihop med han, men sen hade vi roligt åt

han med.

Vi hittade nyss en bild på honom som fick oss att vika oss av skratt.

Jag säger inget mer, men haha. Helt sjukt.

Att folk inte förändras.. Jag kan säga att han ser väldigt rolig ut.

Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 19:38


Funderade lite igår och idag.

Till sommaren har jag och Dennis bokat in oss att vi ska åka

ner till Ronneby för att hälsa på Amy och Pär.

Sen är det bara att börja spara pengar igen så vi kan åka

till Thailand. Vet inte om Dennis är på än, men annars åker

jag och Amy. Det ser jag verkligen fram emot:)


Vad mer..

Jag är lite smått sprallig för Milla kommer hem snart och jag hoppas

verkligen att hon hinner beställa och få håret innan hon kommer

ner hit. Vill så gärna ha löshår igen. Är jätte less på mitt korta..

Jag velar alltid fram och tillbaka mellan det här.



Av Frida Wiklund - 18 januari 2009 19:31


Idag har det varit en slapp dag.

Började med att jag, amy och mina päron åkte till birsta

för mamma skulle köpa en skinnjacka till mig:)

Sen vidare ner till O'learys för att käka middag.

 Det var så himla gott, jag åt en ceasarsallad som satt

döds skönt i kistan.


Proppens begav vi oss vidare hem till oss för att dricka en

kopp kaffe som inte gjorde saken bättre. Kändes som magen

skulle spricka på mig. Har inte varit så här mätt på evigheter.


Ovido - Quiz & Flashcards