Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Frida Wiklund - 18 maj 2009 18:45


Höll på att glömma.


Jag och Dennis har lagt ut lite annonser på Blocket för den som 

är shoppingsugen.

Det som finns är:


- Mac mini + trådlös mighty mouse & trådlöst tangentbord.

- Xbox 360 + rockband kit, guitar hero II & III m. gitarr samt sju till spel.

- Golfklubbor, callaway X16 steelhead vänster

- En mountainbike av märket idealbikes, 24 växlar.

- Denon förstärkare, minns inte modellen.


Allt är i väldigt bra skick.


KÖÖÖÖÖÖP.

Av Frida Wiklund - 18 maj 2009 18:41


När jag får långtråkigt brukar jag alltid sätta mig och leta efter hus

och drömma mig bort. 

Det jävligaste är när man väl hittar ett som man vill ha, som nu.

Jag har hittat ett jätte fint hus som jag vill ha, det är jätte lite saker

som behöver fixas så det räknas knappt. Utg.pris på 750 000, billigt!


Här är en länk dit,

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/431534
 


Ska följa med Dennis in till v-rummet och kolla på tv.


Ovido - Quiz & Flashcards