Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Frida Wiklund - 24 maj 2009 20:31


Jobb idag, det som var skönt är att det var relativt lite folk så

man kunde andas och ta det ganska lugnt.

Åkte hem kvart över fyra, handlade lite, pussade Dennis hejdå

för att sen lägga mig i soffan i hopp om att huvudvärken skulle försvinna

och vila lite för sen hade jag tänkt sy och städa.


Det blev inget av det, huvudvärken har ännu inte försvunnit så jag får

väl vänta tills jag ska sova så den försvinner inatt.


Jag tycker det är skönt att sommaren har kommit, men lika jobbigt

på samma gång. 90% av alla dagar under sommaren har jag ont

i huvudet för jag klarar inte av solen, ibland hjälper det med

solbrillor, men inte så mycket som jag hade önskat.

Det är också en av anledningarna till varför jag inte solar,

jag klarar inte av det helt enkelt.


Och nu på kvällskvisten har jag börjat mått illa också, så det har väll

inte varit den mest perfekta dagen.

Skulle vilja att dennis var hemma och kunde mysa lite, som tur är

jobbar han sista natten inatt sen är han ledig i fyra dagar:)


Imorgon blir bara en dennis och Frida-dag.



Ovido - Quiz & Flashcards