Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Frida Wiklund - 29 juli 2009 12:46


Äter en snabb lunch nu, om ca 20 min kommer mamma och hämtar

mig för att sedan åka ut till dom.

Dennis jobbar och jag har inget att göra hemma, så jag kan lika gärna åka.


Vet inte riktigt vad jag ska göra där ute, men en promenad med katterna

ligger iaf på schemat.

Om jag har tur kommer även min bror hem idag så jag får träffa han,

sen ska han få en mobil av mig och dennis för han har tappat bort sin nuvarande.



Av Frida Wiklund - 29 juli 2009 11:32


Just nu är jag värdelös på att uppdatera men det händer mycket i mitt liv

för tillfället och har inte tid eller ork att sitta här och skriva om det dag

in och dag ut.


När allt börjar bli lite lugnare återupptar jag bloggen, kanske lite mer

effektivt än nu.


Jag bjuder på en låt istället, den spelas om och om hemma just nu.

Denna låt ligger på min tio-i-topp lista genom tiderna.

För att den ska bli som bäst så spela den på hög volym!

Ovido - Quiz & Flashcards