Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Frida Wiklund - 31 juli 2009 17:29


Idag har jag haft en skön dag med familjen.

Mamma kom hit vid tolv, duschade sen klädde vi på oss och cyklade upp

till ett café på Sidsjön, skit mysigt var det där.

Pappa och Rikard kom också förbi.


Jag käkade en jätte god salami och ost macka till lunch och sen tog

alla en bit kladdkaka till efterrätt.

Vi satt och njöt av utsikten ett tag, sen tog jag och pappa bilen förbi

djurkliniken på söder för att köpa mer kattmat och sen förbi ica så jag

kunde köpa lite grejor till maten, mamma och Rikard fick ta cyklarna hem

till mig igen.


Så fort vi kom hit åkte pappa hem för att handla och förbereda med 

deras mat, mamma och rikard stannade ett tag och gick ut med katterna

med mig, sen slappade vi lite på uteplatsen.


Vid fem hoppade dom på cyklarna och drog sig hem igen, trevligt att

umgås med familjen när Dennis jobbar för i vanliga fall blir jag

orkeslös och gör inte ett skit på dagarna.


Nu ska jag snart börja med maten så den är klar när han kommer hem.


Ovido - Quiz & Flashcards