Alla inlägg under december 2008

Av Frida Wiklund - 6 december 2008 22:07


Har egentligen inte så mycket att skriva, är mest bara uttråkad!

Har inget att göra, borde kanske sova med jag sparar mig till

 Britney på fyran 22.35 ikväll, missa inte!!


Vad mer..

Jobbat 10-18 idag, sen for jag hem för at käka.

En stund senare kom Johanna förbi en stund och

nu sitter jag ensam igen.. SÅ JÄVLA UTTRÅKAD!!

Av Frida Wiklund - 5 december 2008 21:27


En del människor stör mig ganska mycket, speciellt nu.


Gick som sagt på stan efter jobbet och blev riktigt besviken

när jag gick in på intersport och insåg att dom inte har några

fjällräven jackor i stan!! Jag som tänkte köpa min sköning.

Får gå ner på birsta på söndag för att köpa den och hoppas

att den inte tagit slut. Fanns två stycken kvar i onsdags.


Väl på stan köpte jag en ny ring till läppen, efter två veckors väntetid.

Köpte en stav också på 1mm som jag ska försöka få in i mitt

gamla septum, vill gärna inte betala 100 spänn för att töja ut det!

Slutligen köpte jag en till krogenväska som är to die for!

Bilder finns på min bdb.


För övrigt poppar jag Lily Allen - The fear på högsta volym,

super skön låt. Faktiskt!


Johanna ringde precis och sa att hon var på väg in till mig nu.

Det blir jättekul!


Ska skynda mig och laga ihop lite hamburgare innan så vi

kan umgås.

Av Frida Wiklund - 5 december 2008 10:39


Fredag alltså.

Jobbar till fyra idag, sen ska jag iväg ner på stan för att

hämta ut min ring till läppen på Shanti, efter det ska jag

en snabbis på inter sport för att testa min kanske blivande

jacka och på scorett för att testa ett par stövlar.


Sen åka hem för att stoppa något i magen och spendera

tiden nere i tvättstugan. Ska även försöka kolla på Idol.


Johanna kommer snart och hämtar mig så jag ska göra ett sista ryck! 

Av Frida Wiklund - 5 december 2008 00:24


Jobb idag, sen hem för att käka och kolla på film.

The cell. Älskar den filmen.


Sen är jag rätt irriterad över att folk inte kan svara en!

Hur svårt kan det vara!?


Av Frida Wiklund - 2 december 2008 23:52


Jobbade till åtta idag.

Johanna kom förbi vid kvart i nio, jag bytte kläder och tvättade bort

smink för att sedan bege mig ut i det härliga blötsnön.

Vi var ute i ca 2 timmar. Gick runt södermalm, ner mot norrmalm,

genom stan och sedan södermalm och hem igen.

Hur skönt som helst att komma ut på en promenad och sen självklart

för att prata med Jay.


Nu ska jag mata kissekatterna och sen sova.

Av Frida Wiklund - 1 december 2008 20:24


Har inte bloggat på ett tag kom jag på idag.

Det har hänt så mycket i mitt liv på sistonde så jag har inte

haft tid för den helt enkelt.


Men nu har jag på börjat ett nytt liv.

GI för hela slanten. Ska ner på min orginalvikt, dvs -15kg.

Inte tänka så mycket utan bara göra det jag känner för stunden.

Och så mycket mer men jag orkar inte skriva.


ETT NYTT LIV BARA!


Ovido - Quiz & Flashcards