Alla inlägg under januari 2009

Av Frida Wiklund - 2 januari 2009 19:35


Bloggar så tiden ska gå lite fortare.

Min mamma, pappa och bror är på väg hit för att käka

lite chips, morötter, gurka, smält-ost-dipp, tzatziki dipp, glögg,

dricka, kaffe, lussebullar, kakor, nötter, mörk choklad och whiskey.

Sen blir det självklart sing star, det var egentligen anledningen

till varför dom skulle komma sen tänkte jag att jag lika gärna

kan bjuda på lite gotta till det för extra sällskaps känsla.


SJÄLVKLART har jag tränat lite i förväg, satt igår kväll och

lite förut idag, bara så att jag inte ska förlora. 

Jag är en jävligt dålig förlorare.


Om orken och tiden finns så blir det kanske lite bordshockey

efter all sång.

Nej nu ska jag börja duka fram för snart är dom här.


HEJ!

Av Frida Wiklund - 1 januari 2009 05:16


Nu är det tydligen 2009. Känns lite skumt.

Nyår har varit bra.

Middag hos Daniel, Lina och mojjo. Sen vid ett-tiden drog vi

hem till emilie på ferre. Mycket trevligt.

Nu är jag relativt hemkommen, 05:17.

Full och ska sova, god natt världen.

Ovido - Quiz & Flashcards