Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Frida Wiklund - 22 februari 2009 21:39


Så fruktansvärt lugn och skön dag.

Viknade tio och hoppade in i duschen.

Gick ner på stan med Dennis för att lämna tillbaka min sminkväska

som var för liten, sen drog vi en kortare runda.

Hem igen för att packa ihop lite mat, katter och stuff för att åka

ut till mor och far vid ett-tiden.

Vi lagade mat/lunch tillsammans och bara njöööt.

Hade en liten fotokurs med min far som nu har lånat min kamera

och objektiv för att ta lite schyssta bilder till en föreläsning.

Vi drack kaffe, snackade skit, spanade på rådjur och kollade hus.


Vid halv åtta tog vi vårat pick och pack för att åka hem igen.

Så himla avslappnande dag med nära och kära.


Dags för sängen så jag orkar med morgondagens bravader.

Även då har jag bokat saker över mitt huvud.

Aios!


Ovido - Quiz & Flashcards