Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Frida Wiklund - 24 februari 2009 14:56


Det går inte framåt för mig.

Jag har stått framför spegeln på toa ganska länge och klurat

över hur jag på ett smidigt sätt ska ha håret under spinningpasset.

Vad fan håller jag på med!? Jag gör allt för att slippa städa,

laga mat och städa. Klockan är redan tre och jag borde kasta i mig

något snart så jag inte får mjältugg.

Det är så jävla tråkigt att göra det själv bara. Katterna är inte till

stor hjälp, dom stökar gärna ner efter sen jag har städat.

Dennis är åter igen på någon utbildning på jobbet och har inte tid

att skicka iväg ett roligt sms till mig.


Nej. Nu ska jag ta en kopp té och samtidigt plocka lite lätt.

Undera om jag lyckas..

Av Frida Wiklund - 24 februari 2009 13:53


Idag har jag iaf varit på stan med pappa så jag kunde fixa

ett nytt leg, det jag har nu gick ut 081029 så det var på tiden.

Sen har jag följt med honom på ett ärende, åkt hem och gick en

kortare promenad med Pixie.


Nu ska jag försöka städa lite, sen laga mat, byta om för att

ta en promenad till ego och köra spinning med mor.


Av Frida Wiklund - 24 februari 2009 11:38


Vaknade vid tio-tiden i måndags, hoppade in i duschen och

började fixa med frukosten. Strax efter kom Malin förbi.

Vi hade inte setts på en månad så vi hade lite att prata ikapp,

och bara njöt av varandras sällskap..typ.

Kokade lite gott kardemummakaffe som vi slurpade i oss rätt fort.


Dennis kom hem runt fyra-tiden, vi käkade lite middag, bytte om

och drog oss vidare till Nolby för att hälsa på hans syster vars son

fyllde fyra. Det var riktigt skönt att komma dit.

Väldigt avslappnat, fika och lite prat.


Åtta åkte vi ner på ICA och köpte lite ost, ägg och sittingbull glass

till min papi. Åkte till dom och överraskade lite.

Kollade igenom fotoalbum från när alla var liten.


Sen hände det inte så mycket mer.

Ovido - Quiz & Flashcards