Alla inlägg under maj 2009

Av Frida Wiklund - 16 maj 2009 06:10


Detta gäller alltså idag, 20% på ALLT i varuhuset.

Just nu 06:10 är jag skittrött, har precis vaknat och har huvudvärk,

perfekt att börja dagen med!!


Ska koka ihop lite frukost och riktigt kaffe i hopp om att huvudvärken

försvinner, allt för att inte ta piller.


Slutar ett idag, vilket känns hur skönt som helst. Men då ska jag skynda

mig hem för att duscha och göra mig ordning för kalas.


Toodels.


Av Frida Wiklund - 15 maj 2009 18:37


Idag har vi införskaffat den här datorn, en Lenovo ideapad S10e.

Den är framst till för dokument då det inte finns ett vettigt program

på våran mac, plus att den är super smidig som resedator.

Dennis sa att han mest ville använda den så jag ska försöka erövra

den här MacBook pron som jag är förälskad i.


Imorgon ska jag ha kalas för mig ute i Njurunda hos mor och far,

ÄNTLIGEN ska jag få lite presenter, eller rättare sagt present.




Av Frida Wiklund - 15 maj 2009 08:08


Har precis smällt i mig frukost, stekt ägg och bacon, alltid lika gott.

Har lite brådis nu, ska slänga på mig ansiktet, fixa håret, väcka mannen

klä på mig, fixa matlåda sen hoppa in i bilen och åka iväg till jobbet.


Efter jobbet måste jag nog handla. Jätte intressant, i know.


Finns nog inte så mycket mer roligt att skriva, nu i efterhand känns

det här inlägget gaaanska onödigt men tänker inte ta bort det.

Det blir bara mer och mer onödigt ju mer jag skriver nu NU slutar jag..

Av Frida Wiklund - 14 maj 2009 19:53


Hej dagboken!

Idag har jag jobbat, slutade sex vilket känns jätteskönt, MEN jag

sakrna ändå mina 12-20 pass. Ska höra med lavast om jag får byta

till det igen.


Sen kom honey in så vi kollade på en till dator, funderar på att köpa

en eee pc eller någon annan mini på lördag.

Vi kör ju 20% på ALLT i butiken, så kolla in.


Nu mår jag väldigt illa och ska snart käka hamburgare till middag,

det känns väl sådär..

Kanske mår illa för att det var ett tag sen jag åt, time will tell.

Ska hjälpa Dennis att forma och steka burgarna.



Av Frida Wiklund - 13 maj 2009 20:19


Idag har jag nog inte lyckats med så mycket vettigt.

Vänt ut och in på förrådet för att hitta två papper, som vi självklart

inte fann...

Har kännts som om det var söndag idag, hatar sånna dagar.


Fredde, Dennis kompis kom förbi en snabbis för att dricka kaffe

medans frugan hans var och klippte sig. 


Dagen har iaf lyckats rulla på trots att vi bara slappat.


Nu ska vi slå oss ner i soffan med kaffe och choklad för att

kolla på The spirit.


Av Frida Wiklund - 12 maj 2009 17:26


Idag fyller jag år, men får inget förns på lördag när vi ska fira mig.


Var som sagt ner på stan och fikade med Sara på charm som var gott.

Vi gick en liten shoppingrunda innan vi fikade.


Sen skulle Sara hem så jag mötte upp Dennis, vi gick ock kikade

på badbyxor, kläder och lite sånt, hehe :)

Efter det drog vi vidare på ica, gick hem och nu är det dags för

kyckling och fetaost sallad med mor, sen fika.


Efter det ska vi väl bara ta det lugnt och det blir mys ikväll.


Av Frida Wiklund - 11 maj 2009 20:15


Hade planer på att gå på stan med Dennis idag, men kassachefen ringde

och ville att jag skulle komma in och jobba så det var bara att lyda.

 Jobbade till sex, så det var ett skönt pass.


Imorgon ska jag först träffa Sarah och fika med henne eftersom att

vi båda fyller år då, sen kommer dennis ner och möter mig för att

vi ska kolla upp lite saker, bla badbyxor till honom och resten är hemligt.


Sen raka vägen och handla, laga mat och sen kommer mamma vid halv

sex för att käka och fika.


Känns som att det kommer bli en mysig dag.


Nu blir det matlagning med älskling, sen mys framför tvn.


Av Frida Wiklund - 8 maj 2009 10:59


Har inte så mycket kul att berätta, känner bara att det är dags

att fylla ut bloggen.


Jag ska städa hela dagen, kul..

Min moster kommer vid halv tre och just nu är det ett slagfält här

hemma så det måste fxas. Iofs är det bara köksbord, v-rums bord

och dammsuga hela lägenheten som är super nödvändigt.

Skulle ju kunna ge mig på resväskan och packa upp allt där på samma gång.


Dags för brunch, sen städa och duscha. 

Ovido - Quiz & Flashcards