Alla inlägg under juni 2009

Av Frida Wiklund - 17 juni 2009 14:05


Det här kommer bli en lång dag..

Jag har inte riktigt orkat med något.

Har precis startat två tvättmaskiner, men inte orkat brytt mig om

resväskan, den står bara där borta.


Kaffet har precis kokat klart, så jag ska ta mig en kopp och

kanske äta en kaka eller en bit choklad till.

Sen MÅSTE jag försöka ta tag i packningen, men det är så tråkigt.




Av Frida Wiklund - 17 juni 2009 12:19


Sitter just nu och äter lunch och njuter av vädret.

Om ca 30 min är det dags för mig att gå ner i tvättstugan så

vi har lite rena trosor/kalsonger och strumpor till resan.

Får se om jag hinner med lite t-shirts också.


Sen kommer resten att dagen ägnas åt att packa, packa och åter packa.

Laga lite mat tills mannen kommer hem och packa ihop alla

saker till katterna eftersom dom ska bo hos mor och far under tiden.



Av Frida Wiklund - 16 juni 2009 21:45


Äntligen kväll, jag är helt slut.

Har precis kommit hem från mor och far, åkte dit och installerade

våran tv som dom ska få låna medans vi är borta och förhoppningsvis

blir dom så nöjd att dom vill köpa den.

Eftersom vi ska köpa ny tv så slipper vi ta hand om den.


Morgondagen kommer i stort sätt att präglas av packning.

Återkommer senare, nu är det sängen som gäller.




Av Frida Wiklund - 16 juni 2009 09:54


Jag ser fram emot jobbet idag, så oerhört mycket, men mest av allt ser jag

fram emot att sluta för då har jag semester :D


På torsdag flyger Jag och Dennis ner till Blekinge-Ronneby för att

vara där i tio dagar av semestern. Umgås med Amy och Pär, det kommer

bli jätte mysigt och jag ser fram emot det så himla mycket.


Inget mer är planerat, så vi får se vad som händer sista dagarna på sem.



Av Frida Wiklund - 14 juni 2009 23:08


Var hos min kusin som precis fyllt 30 år, blev lite smörgåstårta

och kaffe till efterrätt, så himla gott.

Vi passade på att hälsa på deras nyaste tillskott Milton också.

Så himla söt kille, jag skulle ha kunnit burit honom i timmar.


Man blir inte mindre sugen när man håller i en precis,

jag ser ganska lyckig ut, hehe.

Av Frida Wiklund - 14 juni 2009 11:03


Igår kväll så lyckades jag hitta ett bättre humör och jag hade riktigt

roligt på personalfesten. Det enda osm var tråkigt var att vi var fyra pers

som hade klätt ut oss. Men men, jag kom iaf två i "bästa utklädnaden",

alltid något.

Åkte hem relativt tidigt, tror klockan blev tio eller elva.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan åka ut till Njurunda

med mamma för att hälsa på ena min kusin som nyss fyllt 30 plus för

att kika på deras nya familjemedlem :)

Ge dom lite presenter och så, blir säkert mysigt.

 

Av Frida Wiklund - 13 juni 2009 14:06


Idag är jag inte på så bra humör.

Är inte sugen på att göra ett skit, vill bara sitta hemma och sura.

Men ikväll är det fest och jag har redan skrivit upp mig, så jag

får försöka hitta ett bra humör, slänga på mig 70-tals kläder

och åka iväg.


Vem vet, jag kanske blir på bättre humör när jag kommer dit.



Av Frida Wiklund - 11 juni 2009 23:00


Idag var det jobb på schemat, 10-18.

Efter jobbet skyndade jag mig hem, tuggade i mig ett äpple,

matade katterna, bytte om och åkte sedan ut till jobbet igen för

att möta upp Daniel och åka till Sörberge.


Vi skulle till någon butik som hyr ut en massa kläder, skor, peruker,

you name it inför festen på lördag!


Jag fyndade en paljett "klänning" i guld och en peruk som jag mot min

vilja tog med mig, enbart för att vara snäll mot tanten.


Daniel däremot fyndade jeans, skärp, skjorta, skärp och peruk.

Han blev en riktig disco-stu i det hela.


Nu längtar jag efter min säng mer än något annat, nästan!

God natt peeps.



Ovido - Quiz & Flashcards