Alla inlägg under juni 2009

Av Frida Wiklund - 10 juni 2009 20:46


Vi söker en hyreslägenhet, trea på ca 80 kvm här i krokarna (södermalm-korsta hållet) men en schysst hyra som gärna inte stiger över 6000.

Balkong är ett måste!!


Någon som vet, tipsa gärna!


I värsta fall går det an med bostadsrätt..



Av Frida Wiklund - 10 juni 2009 11:47


Köpte skit snygga gladiator pumps igår men funderar på att ta

dom i en storlek större. Dom jag köpte kändes lite snäv.

Vet att storleken större är bättre men liiiite för stora.

Hej ilandsproblem.



Av Frida Wiklund - 8 juni 2009 11:00


Till helgen ska vi ha 70-tals fest på jobbet.

Första tanken som slog mig var hippekulturen, medans folk på

jobbet sa "nej nej disco".

Ju mer jag googlar och läser står det inget om disco utan om hur stor

hippierörelsen var, kläder skor osv.


Nu är jag lite "kluven".

Som det verkar kommer majoriteten av dom som klär ut sig vara

disckoslavar, så vad ska jag ta?

Skulle inte vara alltför roligt om bara jag kom som hippe heller.


HJÄLP, är det disco eller hippie?


Av Frida Wiklund - 8 juni 2009 10:09


Idag ska jag ner en snabbis på stan tror jag, bara för att köpa

ett rött tyg och vitchoklad.

Tanken är att jag enbart ska sy hela dagen, ska fixa en kjol,

klänning och laga två bh:ar.

Sen är det upp till bevis på hur mycket jag verkligen gör av det.


Igår lovade jag Dennis att baka mer kakor till honom, så jag ska väl

försöka hinna med det också.


Duschen väntar.


Av Frida Wiklund - 8 juni 2009 00:36


I will follow him
follow him wherever he may go,
and near him, I always will be
for nothing can keep me away,
he is my destiny.


I love him, I love him, I love him,
and where he goes,
I'll follow, I'll follow, I'll follow.
he'll always be my true love, my true love, my true love
from now until forever, forever, forever


Av Frida Wiklund - 7 juni 2009 10:09


Idag blir det jobb igen, slutar fyra så det är helt okej.

Då åker Jag, Dennis och katterna ut till mamma och pappa för att

käka middag och slappa. Katterna får bo på balkongen.


Nu ska jag gå och fixa ordning mig.

Ciao!



Av Frida Wiklund - 5 juni 2009 18:53


En väldigt slapp och skön dag.

Började med att följa med mannen ner å stan för att köpa spännen

till Dennis datorväska som vi sydde igår och lite stoppning.

Sen åkte vi vidare till OKQ8 för att hämta ut mitt paket från H&M,

jag hade ju beställt tröjan som Robyn hade designat till dom och till

min förvåning var det en magtröja!!

Jag ska inte klaga, för jag ville ha den MEN en magtröja!!?!


På em slog det slint i skallen och jag förvandlades till en hemmafru,

ställde mig i köket och började baka.

Har precis gjort lite kolasnittar och white chocolate chip cookies

och ska snart börja på krämbullar.


Det blir fika ikväll!


Av Frida Wiklund - 3 juni 2009 23:57


Can't wait!

Ovido - Quiz & Flashcards