Alla inlägg under juni 2009

Av Frida Wiklund - 3 juni 2009 04:26


Klockan är nu 04:28 och jag kan inte slita mih från tvn.

Efter Twiligt var jag inte trött, så jag hoppade in i ett Gossip girl

maraton som ännu inte har slutat.

Tänkte att jag skulle bara kolla avsnitten på första skivan men jag

blev besatt och nu kan jag inte sluta, måste se allt!


Dennis kommer inte hem förns halv sju så jag hinner förmodligen se

klart hela säsong1 och bli trött tills dess.


Tidigare idag nämnde jag för en vän att jag inte tycker om att sova

ensam och ville att Dennis skulle komma hem så jag fick sova med han,

nu verkar det som att min önskan går i uppfyllelse.


Av Frida Wiklund - 2 juni 2009 22:40


Nu var vårruset avklarat och det känns super.

Så fort jag kom fram blev jag peppad och vi hade väldigt roligt

under slingan, hann prata om mycket.


Efteråt åkte jag och Johanna till Bergsåker för att fodra hennes

häst och fixa ordning lite.

Jag körde lite bil också, man blir tårdögd för jag är så duktig.


Jag har fått nya krafter och känner mig rätt så pigg, så självklart

blir det film för min del.

Twilight for the win, var längesedan nu och jag känner att jag behöver

en ny dos av Edward, bli lite fnittrig och "kär".


Ska fixa ordning med lite kaffe och ta fram mörkchoklad:)


Av Frida Wiklund - 1 juni 2009 21:00


Den här sommarvärmen tar verkligen kål på en.

Man behöver inte ens vara ute i solen så blir man helt slut,

jobba i sån här värme är nästan självmord.


Jobb imorgon med, sen är jag ledig i tre dagar, helt underbart.

Tror inte jag ska göra ett skit då. Kanske tvätta.


iaf, efter jobbet imorgon så hinner jag hem en snabbis för att byta

om och dricka en smoothie sen bär det av till Baldershov för

att vara med i vårruset.

Helt ärligt så ser jag inte fram emot det så jätte mycket.

Kommer vara helt slut efter jobbet.



Ovido - Quiz & Flashcards