Alla inlägg under juli 2009

id

Av Frida Wiklund - 5 juli 2009 22:04


Är det någon som vet om man kan få tag på id mineralsmink

någonstans i sundsvall?



Av Frida Wiklund - 5 juli 2009 20:18


Min sista dag på semestern, känns inte alls speciellt roligt.

Jag har börjat bli van att vara ledig och det är så skööönt.

 

Åkte ut till mamma och pappa igår för det är så tråkigt att vara hemma

själv när dennis jobbar natt.

Tog med katterna för en myskväll, var riktigt trevligt.


Idag har jag varit ute i stugan en snabbis med mamma och pappa,

åkte ut för att fika med mormor och moster.

Efter det åkte vi hem till päron, Dennis kom precis han med så vi

gjorde ordning hemmagjort pizza, så himla gott!


Nu har jag varit hemma i ca en timme och är helt slut, ska nog

krypa ner i sängen snart för att sova så jag orkar med jobb imorgon.

Det känns sådär att börja med öppning-stängning efter sem..


Av Frida Wiklund - 4 juli 2009 22:02


Jag har blivit allt sämre på att uppdatera, don't know why.


Dom senaste dagarna har det egentligen inte hänt så mycket, jag har

gått och gruvat mig för att sista dagen på min semester är imorgon och

jag ska jobba på måndag.


Ikväll är jag hos mamma och pappa på slumber party, jag tog med

Pixie och Slayer.




Ovido - Quiz & Flashcards