Alla inlägg den 4 april 2009

Av Frida Wiklund - 4 april 2009 22:48



Mazarinerna är äntligen klar.

Pappa älskar mazariner så jag passade på att baka till honom

så kan han äta hur mycket han vill.

Han fyllde år för någon dag sen och vi ska fira han och bror

imorgon så han får dessa då.

Av Frida Wiklund - 4 april 2009 18:07



Imorgon när vi åker till mina päron så ska vi lämna kvar

Slayer i någon dag.

Jag tror inte att Pixie mår så bra så han behöver vara själv.

Så får vi se om det är här han inte trivs osv.



Förresten. Jag vill ha barn nu!!!

Av Frida Wiklund - 4 april 2009 18:01



Jag som verkligen såg fram emot den här dagen.

Jag hade hela dagen inbokad, men icke.

Dagen började som en typisk söändag, då man inte orkar sig

upp ur sängen och sen orkar man inget mer.

Så jag halverade sakerna jag tänkte göra.


Har varit på birsta för att handla mat och kattsand. 

Sen hem för att äta lunch och dricka lite kaffe.

Ska sätta igång med bakandet så fort jag skrivit klart detta,

sen ska jag och Dennis färga varandras hår.


Får se om jag är pigg nog att måla lite ikväll.

Sen måste jag fixa med grattis kort till papi och bror,

slå in deras presenter innan vi åker imorgon.



Ovido - Quiz & Flashcards