Alla inlägg den 11 april 2009

Av Frida Wiklund - 11 april 2009 19:48


Ååååå vilken jävla dag.

Vaknade och var skit trött, hade sån lust att bara krypa ner i sängen

med Dennis igen. MEN jag tog mig iväg till jobbet trots allt.

Var skit seg hela dagen, och när jag äntligen kom hem var jag 

döds trött. Ikväll är det jag som lägger mig tidigt.


Jag känner för att göra så mycket kreativt, men har egentligen inge

material hemma. Kan lägga pärlplattor & göra halsband, men jag vet inte..

Det kan vara en bra avslutning på dagen.


Jag vill ha Stockholm idag, orkar inte vänta typ två veckor.

Det kliar i mina fingrar som inte har fått shoppa på länge.

Jag måste nog ner på birsta och köpa en skit söt plånka

som jag spanat in ett tag nu. 

GE MIG STHLM, MED URBAN OCH TOPSHOP. aaaaah!!


Har jag förresten sagt att jag vill ha barn NU.

Dennis, nu!

Ovido - Quiz & Flashcards