Alla inlägg den 14 april 2009

Av Frida Wiklund - 14 april 2009 23:32


Okej nu känns det bättre.

No more avundsjuka, hehe.

Jag brukar inte bli avundsjuk så lätt, men om det är något jag vääääldigt

gärna vill ha men inte har det, så kan det sluta så ibland.


Nu ska jag göra ett stagedive ner i sängen och förhoppningsvis

somnar jag innan jag landar.

Av Frida Wiklund - 14 april 2009 19:29


Jag är så jävla avundsjuk nu kan jag lova.

Herregud vad avis jag är!!

Jag vill också ha det så, men när kommer det?

Förhoppningsvis om en månad.

Jag döööööör.



Kan väl skriva något mer när jag ändå håller på.

Jag och Dennis tog en promenad vid ett-tiden för det var så himla

fint väder. Vi gick runt stan och på vägen hem gick vi in på Toddler

för att spana läget. Det var väldigt roligt kan jag lova,

shoppingsuget drog så hårt i mig. Men vi gick ut tomhänt.

Iofs pga av att jag inte hade med pengar och för att inget är

aktuellt..nu.. Nämde jag avundsjuka.. Hehe. 



Ovido - Quiz & Flashcards