Alla inlägg den 30 april 2009

Av Frida Wiklund - 30 april 2009 21:06


Kom fram tio över nio igårkväll. Var helt död.

Amy och Pär hämtade upp mig på arlanda för att sedan åka vidare

till Märsta och slå oss till ro hos hennes mamma och plastpappa.


Idag har vi varit inne i stockholm för att shoppa.

Varför blir jag alltid så efterbliven när jag ska spendera.

Jag tänker hela tiden "jag går tillbaka och testar/köper den sen"

men det blir aldrig av.

Idag skulle jag testa och förmodligen köpa en klänning på topshop,

ett pannband, klocka och något mer på urban outfitters,

en skit snygg t-shirt till Dennis på topshop sen var det något hemligt

som jag också skulle köpa men det blev inte av för jag och amy var så

seg att buktiken hann och stänga, osis.


MEN om det blir som planerat åker vi in på söndag igen för att sedan

köpa allt jag eller vi "missat".


Nu ska jag fixa klart med Lynn och Glennes bröllopskort för att sedan

slå mig ner i sängen och prata med Amy och Pärry.



Ovido - Quiz & Flashcards