Alla inlägg under april 2009

Av Frida Wiklund - 20 april 2009 09:48

  

Har en dag med jobb framför mig och det känns faktiskt kul.

Tror att det kommer bli en bra dag idag, på flera sätt. 


Slutar åtta ikväll och då ska jag sätta mig framför datornoch redigera klart alla bilder från Nordfest.

Tror jag ska framkalla lite idag med. 


Dax för makeup och hårfixning.   


Om nio dagar sticker jag till elstockholmo :D

Av Frida Wiklund - 19 april 2009 12:28


Huvudvärken kommer smygande, men jag hoppas att jag för en

gångs skull kan få ha en hel dag utan huvudvärk.

Jag ser inte fram emot sommaren pga av det, jag har jätte känsliga

ögon när det gäller solsken så jag går i stort sätt med huvudvärk

alla dagar under sommaren, inte kul!


Ska slänga på mig lite kläder och kila ner en snabbis på sta för att

göra lite ärenden och sen handla mat.

Gå hem och börja redigera klart alla bilder, sen fixa middag till halv

sju då Dennis kommer hem från jobbet.



Av Frida Wiklund - 19 april 2009 01:17


01:17 och jag har precis komit hem från Nordfest.

Det var en jävligt bra kväll, bättre än vad jag hade trott.

Banden var skit bra, och jag måste ge ett stort plus i kanten

till Satyricon som är 10ggr bättre live än på skiva.


Jag är jävligt nöjd.

Tröck i mig två mojito också, inte alls bra. Jag som skulle avstå

drickat ikväll. Det är helt emot min diet!!


Nu är det dags för sängen.

Har en dag med redigering framför mig.


Av Frida Wiklund - 18 april 2009 10:21


Ska snart hoppa in i duschen och ska göra en ordentlig rengörng.

Skrubba kroppen, hårinpackning, smörja in kroppen mm.


Resten av dagen kommer att präglas av klädprovning.

Måste komma på något jag kan ha ikväll på Nordfest,

mer om det kan ni läsa här http://www.clubdestroyer.se/nordfest2/


Ska dit och fota the bands och peeps, tror det kan bli en kul kväll.

Daniel på GSM ska med dit för att fota lite med.


Först av allt, frukost.


Av Frida Wiklund - 17 april 2009 22:34


Idag köpte jag äntligen den efterlängtade plånboken.

Jag har gått och trånat i evigheter och tog på mig guldbyxorna

för att spendera. 100 papp så det var inget att bråka om egentligen.

Om prick 8 dagar är det löning och jag har lyckats spara multum.

Det blir verkligen shopping i sthlm, sen får jag inta rollen som

"spara" och vi måste vara väldigt snål framöver.


Dels för att ha money när Jag och Dennis sticker ner till Blekinge

på semester och för andra utgifter:)

Hoppas att Amy och Pär har klurat ut roliga aktiviteter när vi kommer,

boda borg är redan spikat.


Nu är det sängen som gäller. Stan imorgon kanske, sen uteliv.

Av Frida Wiklund - 17 april 2009 18:25


I don't care if monday's black
tuesday wednesday heart attack
thursday never looking back
it's friday I'm in love.



Jag ska inte sprudla alltför mycket.

Men just nu går mitt liv verkligen framåt, jag är väldigt lyckig

och förväntansfull. It's fantastic.


Nu har jag en ledig helg framför mig.

Skönt!

Av Frida Wiklund - 16 april 2009 22:19


LIFE IS GOOD.




Av Frida Wiklund - 14 april 2009 23:32


Okej nu känns det bättre.

No more avundsjuka, hehe.

Jag brukar inte bli avundsjuk så lätt, men om det är något jag vääääldigt

gärna vill ha men inte har det, så kan det sluta så ibland.


Nu ska jag göra ett stagedive ner i sängen och förhoppningsvis

somnar jag innan jag landar.

Ovido - Quiz & Flashcards