Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Frida Wiklund - 15 oktober 2008 21:04


Det blev så att jag sket i det mesta som hade med listan att göra.

Jag har iaf blekt håret igen, tror jag får lägga på rätta färgen nu,

har blekt det tre ggr och vågar nog inte göra det gen.

Resultat får ni se imorgon. Förmodligen.


Annars då.. Lagat mat. That's it!

Tyckte det skulle vara jätte dumt att skita i tvätt-tiden pga av

att jag inte har några rena skjortor och jag ska jobba imorgon osv.

Plockade ihop allt som skulle tvättas och gick ner, och blir helt chokad!

Jag hade inte ens bokat tvättstugan. PERFEKT!!

Då har jag bara smutsiga skjortor att ta på mig.

Inte förns på fredag får jag tvätta.

Av Frida Wiklund - 15 oktober 2008 15:46


Jag har en sån tråkig to do-list idag så jag vill skippa den.


- Tvätta

- Diska

- Städa

- Bleka hår

- Färga hår

- Hämta linser på stan


Såååå tråkigt.

Onsdagar är den enda lediga dagen jag har i veckan, resterande dagar

jobbar jag. Jämt Jämt Jämt Jämt Jämt Jämt!!!!1ETT


Jag vill inte hålla på med jobb och slit hemma när tanken är

att jag ska vara fri från det. LEDIG DAG!!


Ovido - Quiz & Flashcards