Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Frida Wiklund - 22 oktober 2008 10:17


Nu var det ett tag sen.

Idag..

Jag ska ner på stan halv tolv för att träffa Malin som jag i stort

sätt aldrig träffar nu för tiden. Det ska bli trevligt.

Det är även hennes födelsedag idag, så jag ska bjuda henne på en

god lunch eller en maffig fika, det får hon avgöra själv.

 Sen blir det självklart lite shopping, om jag hittar något.


Efter staden ska jag hem och byta om för att sedan åka till

mormor som också fyller år.

 Funderar på att ta med katterna dit, Slayer skulle behöva åka bil

lite mer så hon kanske blir mer van.

Pixie är den bästa katten att ha i bilen. Han är helt lugn, piper inget

så han får gå omkring själv medans Slayer piper mycker och kan inte

sitta still, så hon får ligga i buren.

Ovido - Quiz & Flashcards