Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Frida Wiklund - 24 oktober 2008 22:52


 
What's up with my heart when it skips a beat?

How can I even try to go on?



Av Frida Wiklund - 24 oktober 2008 21:15


Vad kan jag säga?

Var hos frissan idag. Hur många blir ofta nöjd efteråt, egentligen!?

Idag hade jag förberett mig med tre bilder på hur min frisyr

såg ut innan jag satt i löshåret.

Måste även poängtera att det var väldigt tydliga bilder på håret.

MEN ändå lyckas hon inte!! Hur svårt kan det vara när jag

visar kort, hon har hår så det räcker att klippa till det,

men ändå kör hon sitt race så jag fick en frisyr som inte

alls är lik den jag hade på bilderna.

Om jag kunde skulle jag vilja vara ledig från jobbet bara för

att det inte liknar något alls. Jag ska kämpa som fan imorgon

för att lyckas få upp det i en hästsvans, eller stump.

Jaja, life sucks. right?


Efter stan åkte vi upp med Slayer till vetrinären för att hon

skulle vaccineras en sista gång.


Nu ska jag tvätta ansiktet, lägga mig i sängen och grina en skvätt.

Där ljög jag allt, grina tänker jag inte göra. Inte över hår.

Men jag tänker överväga att klippa en annan frisyr.

Måste komma på om jag skulle passa i den.

Var en frisör på stället jag klippte mig som hade en sån jävla

snygg och tuff frisyr som jag vill haaa. MEN jag vet inte..


God natt assholes and fuck frisörer, UTOM milla som är den bästa

frisör jag känner och någonsin klippt mig hos.

Ovido - Quiz & Flashcards