Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Frida Wiklund - 17 oktober 2008 22:23


Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååå


Av Frida Wiklund - 17 oktober 2008 22:20

Håret..


Hårbotten som i stort sätt inte syns fick rätt färg.

Topparna ska jag fixa senare.

Måste klippa mig när jag får lön också.

Av Frida Wiklund - 17 oktober 2008 10:06


Imorse färgade jag håret. Hårbotten blev i rätt färg, men på

längderna där håret är så slitet blev det skitfult.

Det går inte riktigt att förklara färgen, fult är iaf rätt ord.

Nu ska jag klä på mig, fixa håret och sen dra till jobbet.


Blir ett kort jobbpass idag.

Sen kommer Dennis och hämtar mig, så hämtar vi upp mamma i stan,

åker hem till oss för att hämta katterna och drar ut till Njurunda

för att käka middag hos mor och far.

 

Ovido - Quiz & Flashcards