Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Frida Wiklund - 29 oktober 2008 15:41



Jag hatar när ens dag börjar dåligt, från den sekund man stiger

upp ur sängen känns allt bara fel.

Det för oss till dagens lista jag skulle göra.


 -Jag känner mig inte på humör för att gå på stan, så jag skippar det.

-Dennis beslutade sig för att sova till halv fyra när jag försökte

få upp han ur sängen vid tio, så därför tänker jag inte fixa hans hår heller.

-Skulle precis börja baka, men det saknas ett ägg och jag tänker

absolut inte GÅ till affärn så jag skjuter på det. Får se om jag har

ingredienser till muffins istället.

-Tvättstugan var upptagen så det blir inga rena skjortor på jobbet.


Nu är det bara kursen kvar ikväll. Jag känner mig så jävla opeppad

för att gå på det. Hoppas jag somnar så den slutar fort.


UNDERBAR DAG!!


Update.

Dennis skulle iväg och hämta ut något paket så han skulle

köpa ägg så det blir lite bakning ändå.


Av Frida Wiklund - 29 oktober 2008 09:52


Som ni kanske känner till är onsdagar min ledig dag från jobbet,

men det är inte min lediga dag från hemmet.

Det här blir alltså dagen jag får klämma in ALLT jag inte hinner

med under jobbdagarna.


Det jag har slängt upp på schemat idag och ska försöka

hinna med är;

- Fixa linser nere på stan, inkl. undersökning och mätning av ögat.

- Klippa och färga håret på Dennis

- Baka tårta för mamma fyller år i helgen.

- Tvätta massa jobbskjortor och andra kläder. (om det finns tid).

- Gå på någon kurs med mor och Dennis kl.19:00


Jaja, lika bra att börja på en gång..


Ovido - Quiz & Flashcards