Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Frida Wiklund - 5 juli 2008 22:20


Jävla skit vad lätt det är att vara efterklok.

Jag blir så jävla förbannad på mig själv och den här cp flytten.

Jag hade jätte gärna velat gå på gatufesten för det är rätt bra band i år.

Men självklart ska det vara så jävla mycket skit som ska fixas med lägenheten

så jag håller på att SPY!!


Fatta vad härligt att se Millencolin, Mando Diao, Håkan Hellström,

Hellacopters, Hästpojken och Timo. FUCK FUCK FUCK!!!


Sen som grädde på mosen så är jag inte långt ifrån pank

men då hade jag fan lika gärna velat ta lite från mina tatuerings

päningar för att komma in. Så desperat känner jag mig.


Men näe, jag ska sitta hemma och skriva ett långt jävla klagoinlägg

på min blogg som ingen läser och sen sätta mig i soffan med en skvaller blaska.

LIVET ÄR SÅ JÄVLA UNDERBART SÅ JAG VILL LEKA PINBALL MED MITT HUVUD.



AMY. Nästa år om det är bra artister, kommer du upp till Sundsvall och

bor hos mig för att sedan gå på gf och vara lika odräglig som på kent?


Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv och käka sorbe och gräva ner

mig i det tragiska livet i hollywood och allt skvaller.


Fuck off assholes! 

Ovido - Quiz & Flashcards